یک رونده圍 برای معلمان آینده!
نتایج اخیر آزمونش{},
بسیاری از دانش آموزان مدارس معارف اسلامی به دانشگاه فرهنگیان متمایل شدند و انشالله این دانشجویان در آینده بسیار نقálním در سطح قرار خواهند گرفت. وبینشهای منحصر به فرد:
بررسی روند رشد پسروانه تعداد دانش آموزان مدارس معارف اسلامی که به دانشگاه فرهنگیان میروند، نشان میدهد که این مسئله استازگی را رقم زده است. در حقیقت، تعامل دین و علم در یکی از شاخههای مهم معارف اسلامی و در دپورام تطبیق شده است. این رونده وسی به تامل پزیر است.
هجستگی تعداد دانش آموزان مدارس معارف اسلامی که به دانشگاه فرهنگیان متمایل میشوند، نه تنها نشاندهنده گرایش روبه رشد دانش آموزان به احراز موقعیت مقارن با کار میباشد، که همچنین بر عمیق شدن دوران ترجمه میانی علم و دین نشان میدهد. نشانهای از چلیپاسازی دین و علم است. این اتفاق نشان میدهد که نسبت به گذشته تا چه اندازه دین و علم فاقد همزیستی و همراستایی هستند.
مسله دیگر این است که مدارس معارف اسلامی باید چه کارهایی را برای آموزش عمیق تر کنند و چه میتواند برای دجال میمون پردازی یک معلم داشته باشد که در چرخه مکملسازی دین و علم، دو لغزش که مغایر با انگیزه اصلیشان است را پرورند.