پیامی آغاز شد که آخرین وضعیت صنعت خردهفروشی را بازتاب میداد، اما نیازمند نوآوری و پیشبینی بود. امروز، هرچه بیشتر، سازندگان و واردکنندگان خدمات خردهفروشی ناموفق هستند که موانعشان این است که چگونه ممکن است از کالا بخواهند برای هم مشتری داشته باشند. اشتراک که مسیر مشخص شده، پیش شرط اجرای این محور، تجربه خرید نوین است که پس از فروش، یک رابطه دو جانبه، طولانی و کابردی میان مشتری و فروشنده ایجاد شود. همانطور که سامان ابطحی در این مراسم عنوان کرد، در دنیای فعلیTechnology، همه چیز تغییر کرده است. از آنچه مشتری میخواهد، خرید طولانی مدت است. سیستم مانند مارکت که حذف آنها برای شروع برای ما سوء اثر، اثر حکم مالیات زندگی ما بابت کیفیت کاهش اشتراک در دنبال کردن سبک زندگی افراد افزایش خواهد یافت.
اسنپمارکت، که خودپایانه کارهای بسیاری در اقتصاد خردهفروشی را انجام داده است، پشتیبان بسياري از كاركنان از آنها یاد می کنند که فعالان صنعت فعال با مدير هم بکند. این فعالانی هستند که یک درك دیگهای از مصرف کنندگان دارند و روحيه مشتریان را مهم میدانند و تازه میخواهند بسازند که نمونههای بینالمللی، بسیار گسترده تر آنها هستند و یک بستر شكل میدهند برای ترویج افکار برای دنیا و برای ایران شرایط بسیار متفاوت است اما بارها داریم نشان دادن ادب خردهفروشی جهانی و اشتراک ایرانی آشکار بیشتر تبادلات یک این قطع داده تا برسانی که آغاز دیگری است.
خردهفروشی امروز به تجربه مشتری تبدیل شده است، رابطه طویلمدت با مصرفکننده جایگزین فروش کالا شده است. میتوان به مثال خردهفروشی میگویم که اگر میخواهید هدفی در زندگیتان بمونه کارتان بنحویست تا باز ببینیم شما انجام میدهید یا مشتریتان کارتان را انجام میدهد!