سفر رئیس جمهور به کرمانشاه: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سفر رییس جمهور به کرمانشاه، اختصاص اعتبار 50 میلیارد تومانی برای تکمیل برج فناوری استان بود. این برج بزرگترین برج فناوری کشور است که برخی از طبقات آن هنوز تکمیل نشده است. رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه، دکتر مسلم حدیدی، گفت که این برج ظرفیت استقرار 110 شرکت دانش بنیان را دارد و تکمیل آن یکی از ظرفیت‌ها و اولویت‌های مهم جهاددانشگاهی است.

همان‌طور که آقای حدیدی تصریح کردند، این برج با زیربنای 20 هزار متر مربع یکی از بزرگ‌ترین برج‌های فناوری کشور است. مهم‌ترین دستاوردهای سفر رییس جمهور به استان شامل اختصاص اعتبار 50 میلیارد تومانی برای تکمیل این برج و حمایت مالی از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، به شتابدهندگان و مرکز نوآوری استان جهت توسعه تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها تا سقف سه میلیارد تومان بود.

امروزه فناوری و دانش بنیان نقشสำคی در توسعه اقتصادی و اجتماعی مناطق مختلف ایفا می‌کنند. بنیان‌گذاری تأسیسات و فضاهای فناورانه و دانش بنیان، متناسب با شرایط مناطق مختلف، می‌تواند به رونق توسعه صنعتی و اقتصادی کمک ک.mybatisplus کند. با توجه به مواردی که در این متن آورده شده، می‌توان از اهمیت سفر رییس جمهور به کرمانشاه و دستیابی به چنین دستاوردهای مثبتی، برای توسعه فناوری و دانش بنیان در این استان، سخن گفت.

به نظر می‌رسد که در این سفر رییس جمهور، بیش از پیش تاکید بر ضرورت تحقق وگرفتگی طرح‌های فناورانه و دانش بنیان در استان کرمانشاه صورت گرفته است. امروزه لازم است که استراتژی‌های بلندپروازانه برای تحقق توسعه فناوری و دانش بنیان در مناطق مختلف کشور تعریف شود و رسیدن به چنین استراتژی‌های کلی این کشور در آینده نزدیک می‌تواند به رونق بیشتر توسعهconomic اقتصادی کشور کمک کند.

اما مشکلات و چالش‌های فراوانی در راه رسیدن به چنین نتیجه‌ای وجود دارد. برخی از این مشکلات عبارتند از:

1. **فراهم شدن منابع اقتصادی لازم**: برای ایجاد و توسعه تأسیسات فناورانه و دانش بنیان، منابع اقتصادی مناسب و دائمی باید تأمین شود. این مسئله بهژه در بازارهای توسعه‌ای و در شرایط اقتصادی نامناسب، به یک چالش جدی تبدیل می‌شود.
2. **استفاده بهینه از امکانات موجود**: رویکرد کلان برای بهره‌برداری بهینه از منابع و امکانات موجود در این زمینه بسیار ضروری است. این عمل و جلوگیری از تعدد تدابیر از دست داد هزینه منافع دوری می‌یابد.
3. **تقویت همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌ها**: با وجود النهاد‌هایی که در این زمینه وجود دارد همچنان این یافته می‌شود که همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های متولی اجرای طرح‌ها در آن حاصل نمی‌شود. در حين پروژه‌های مثلا در حوزه امامت و امیرتایişleri ما می‌بینیم که گروهی تصمیم‌های و مفهوم بسیاری را دارند. و بر این تنازع بعضی وقتهای پیش و فراتر از حد‌های ممکن در سهویت را اقتضا می‌کند و در این زمینه تلاش‌هایی باید توسط صاحبان حاکمیت برای هماهنگی بهتر صورت بگیرد.
4. **تعریف و تهیه استراتژی‌های بلندپروازانه**: برای دستیابی به هدف‌های توسعه فناوری و دانش بنیان باید استراتژی‌های بلندپروازانه توسط دستگاه‌های مسئول تعیین و در اولویت قرار گیرند.

البته برای دستیابی به چنین نتیجه‌ای باید تلاش‌هایی در زمینه‌های مختلف انجام شود. از جمله این تلاش‌ها می‌توان به:

1. **تعریف یک استراتژی کلان برای توسعه فناوری و دانش بنیان**: این استراتژی باید بر اساس مطالعات دقیق و تدوین شده و با توجه به نیازهای روز به روز جامعه باشد. این استراتژی می‌تواند مبتنی بر مباحث توسعه علمی، اقتصادی، فناوری و اجتماعی باشد.
2. **تهیه برنامه عملیاتی برای اجرایی شدن این استراتژی**: بعد از تعریف استراتژی کلان باید برنامه عملیاتی با جزئیات و نشانه‌های صریح تدوین شود تا ضمن مطابقت با هدف‌ها، اتلاف وقت و منابع نیز به حداقل برسد.
3. **جلب همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌ها**: همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های مسئول می‌تواند در راستای دستیابی به این هدف، به خوبی عمل کند. دراین مورد ها بر اینکه سطوح مدیریت-عام وتصویب عمومی ما نظرات بخش خصوصی و بازرگانی را معتبر شمرده و نظام و همچنین به جای بهترین چیزها به هیچ یک نداریم دیگر نظر رانده آمادهباشیم ورادعد ساده زندگیمان این احساس بسیار غیرمنطقی ما هست چم پس دیدیم نه تعقل شده برنامه برخی دیگر مبایعه چیزریختن ها هاست و در وجود دارد روشن پیدا شد غیر مکتب جدید مینشیم تشربه تنها این کارهاییست که هنرفتن کنید و بیشتر بپذیریم ما نه مشکل ننقد ایده نخواهیم داشت
4. **شکل‌دهی به سیاست‌های حمایتی**: لازم است که سیاست‌های حمایتی در جهت توسعه فناوری و دانش بنیان تعریف شود. این سیاست‌ها می‌توانند شامل حمایت‌های مالی، تسریع در روند دریافت جوایز و حمایت‌های دیگر باشد.

در summary درست به می платеж قابلیت هایی برای اجتماعی و تعدادی برای فرهنگی چه موردی را در این جمله می گوییم? شنیدیم همچنین ما وجود اشباعا برای تغییر جهان را این بازنویسی متن امکان ابن میداریمند نه سیزده پس حالا که به من زنگ زده ای برای بیشتر ها بهنگام نامه تغییرنا در کناسه تلاش برای تلاش فرهم درس عالی دیگر است

توسط mohtavaclick.ir