در دنیایی که خودروهای جادهای معمولاً الهامگرفته از مسابقات هستند، با محدودیتهایی در راحتی و کارایی روزمره همراهاند. اما SCG 007s میآید تا این معادلات را بر هم بزند. این خودرو نسخهی خیابانی SCG 007 LMH است که نهتنها در پیستهای افسانهای مانند لمان و سبرینگ امتحانش را پس داده، بلکه وعدهی تجربهای «بینظیر» در جادههای معمولی را میدهد.
_SCG 007s_ در بخش موتور ۸ سیلندر ۶٫۲ لیتری تویین توربو používá که با توان خارقالعادهی ۱۰۰۰ اسببخار و گشتاور حدود ۱۰۰۰ نیوتنمتر، قدرت را از طریق گیربکس هفتسرعتهی نیمهاتوماتیک به چرخهای عقب منتقل میکند. وزن خودرو تنها حدود ۱۵۵۰ کیلوگرم است؛ تقریباً هموزن تویوتا سوپرای ۲۰۲۵.
در بخش سیستم تعلیق، ترکیب بازوی دوبل جلو و فشارگذر عقب، همراه با میلههای ضدلغزش قابل تنظیم، به راننده امکان میدهد تا خودرو را دقیقاً با سبک رانندگی یا شرایط پیست هماهنگ کند. از جمله ویژگیهای جالب دیگر میتوان به جکهای بادی یکپارچه و رینگهای سنترلاک آلومینیومی فورجکاریشده اشاره کرد که تعویض سریع تایرها را ممکن میکنند.
طراحی آیرودینامیکی با بال بزرگ عقب، دیفیوزر حجیم در جلو و صفحات عمودی کنترل جریان هوا تقریباً بدون تغییر از نسخهی مسابقهای باقی ماندهاند. درهای هیدرولیکی، سیستم بالابر جلوی خودرو برای جلوگیری از برخورد با زمین و سیستم تهویهی مطبوع، استفادهی روزمره از این ابرخودرو را امکانپذیر کردهاند.
SCG 007s برای اولینبار در نمایشگاه Villa d’Este در لیککومو ایتالیا به نمایش عمومی درمیآید و انتظار میرود نخستین نمونههای آن تا پایان امسال به دست مشتریان برسد.