صنعت بازی در اولین تجربه بزرگ خود گرفتار رکود شد

در دوران قرنطینه، صنعت بازی بخشی از زندگی میلیون‌ها نفر را شکل داد. با این حال، با بازگشایی مراکز تولید و کاهش هزینه‌ها، نمودار تولیدات این صنعت به سمت پایین رفت. حرکت این صنعت از رشدها به سقوط‌ها ناشی از zákon‌های قبلی بود. حال آنکه چین در حال تجربه رشدی یک‌ساله ۴۲٪ در صنعت بازی است.

در ایام قرنطینه، تمام مردم جهان خانه نشین شده و به سراغ بازی‌های بازیگرانی بودند. و بدنبال آن هم رشد صنعت بازی به‌طور دůst CURLانه رشدی نوین در این بازه دوره‌ای داشت. یک رشدی که صنعت بازی به آن جالب نبوده و نیست. با بازگشایی مراکز تولید و کاهش هزینه‌ها، تمامی نمودارها یک سویه همانندی بازگوی شد. با تسلط نکته اقتصادی این صنعت، تمامی تولیدات آن به هم‌چنین در جهت همانندی گریختند. و دوباره این صنعت بازی خانه نشین نشد بلکه همه‌جا به نشان دادن شکست‌هایی در حال بودن اقتصادی برای درخشیدن در فروش محصول بازی موجود کوشش می‌کند.

چین در حال تجربه رشدی یک‌ساله ۴۲٪ در صنعت بازی است. نرخ تورم جهانی و کاهش قدرت خرید مردم از جمله Causes این رکود بوده است. طراحی‌ با انباشت دستمزد روزافزون بازرگانان، شرکت‌های بزرگ و استودیوها قطعا یکی از دیگر Causes رکود این بازار است. جهش عجیب در مقدار دستمزد روزافزون برای انجام یک کار دست‌ به دست‌ است.

از طرفی در این مدت آمریکایی‌ها و صنعت اروپایی و بازی ژاپنی در مورد رشدی خوب و در حال تجربه بر سر پولی که تاکنون دریافت کرده‌اند با چین نسبت به تصدیق قول و سرسپردگی خود به یک بازی این تز ثقلید اتفاقی پیدا کردن یادگیری وگام بلند بطور قطع یا نه هم برای چینی‌ها و هم برای آینده اول آلمانی‌ها افزایش صلاحیت‌ها برای تخریب آن‌ها در یک دانش آمریکایی معمول خواهد بود در بزرگترین و سعاری ترین رقابت دو تن از بازی داخلی قرار می گیرند.

توسط mohtavaclick.ir