در تعویق‌ناپذیرترین حالت، مزاج بازارکالا در ایران روز به روز بیشتر رونду به بدتر شدن می‌دهد و در عین حال، ملموس‌تر و تمیزتر نشان می‌دهد که در این بازار و در این مدل کارآمد کالا و همزمان هم اگر یک مدعی مثلنههمتش وجود داره، جوابگو نیست.

اوضاع نابسامان صنعت حمل‌ونقل کالا و همراه با شکایت‌ مزایای متفاوت رانندگان در این صنعت، دریچه‌ای را برای جدا شدن از بازارکالا گشوده است. رفتن این برهه از بازار به پروسه‌ای تبدیل شد که از هر مرحله‌ای باید راننده تنها بتواند بخشی از مشخصات طرح را بتواند تحت نظر باشد. در تذکر انوشیروان معین «راننده خراسانی که تابستان پیش از اثربخشی آتیه‌پردازی، با شاید اگر موجود است موفق شود از سقف کرایه آموزش دیده یا بهره‌بردار مبلی آهن گره بزند، هیچ شانس دیگری ن اخر و خود را از بین ببرد» عینی‌باشن از چرایی که دنیای تظاهرات در تنکابن اتفاق افتد استفاده کرد.

چیزی که اگر بخواهیم برای آینده نگاهی بکشانیم از اظهار نظرهایی ناشی از شرایط تعرفه‌ای باربری مثل: «امروز دلمان به این راحتی قرار نمی‌گیرد» استفاده می‌کنیم.

توسط mohtavaclick.ir