سخنگوی دولت کامیون‌داران را زحمتکش‌ترین اقشار جامعه خواند

در گفت‌وگو با ایرنا، فاطمه مهاجرانی با اشاره به اعتراضات رانندگان خودروهای سنگین اظهار کرد که مطالبات کامیون‌داران دو بخش قابل دسته‌بندی است: اولاً، صنفی و دوماً، قوانینی که شاید دقت کافی درباره آنها مبذول نشده است.

وی افزود: «برخی از قوانین و مقرراتی که وضع می‌شود به درستی مورد توجه قرار نمی‌گیرد». به گفته وی، وزارت نفت اعلام کرده است که اگر کامیون‌داران در مسیر مورد نظر بارنامه الکترونیکی داشته باشند، بدون هیچ تغییری در قیمتی که برای آنها اعمال شده، می‌توانند در جایگاه‌ها سوخت‌گیری کنند.

سخنگوی دولت تاکید کرد که انتقال باری که دارای بارنامه الکترونیکی باشد مجاز است. وی همچنین بر روی زحمات رانندگان خودروهای سنگین تأکید کرد و گفت که به‌عنوان یک دولت، موضوعاتی مانند حمل‌ونقل را باید به سمت مدیریت فرایندها هدایت کرد.

این اقدام سیاسی می‌تواند بخشی از روندی باشد که شامل پیشرفت در Quản lý حمل‌ونقل‌زمانی است که بر تمرکز بر رویراهبردهای انعطاف‌پذیرتر و درک بهتر نیازمندی‌های صنعت حمل‌و‌نقل متمرکز است. این روندی که در حال پیشرفت است، روشی را پیشنهاد می‌کند که بازطراحی لازم برای هماهنگی سیستم‌های مختلف حمل‌و‌نقل، جرقه‌های تغییر رویه درنهادهای مربوطه را دامن زد و جهت یافتن راه‌حل‌های پیچیده‌تر و تسریع در پالایش سامانه‌های معیوب ، تحلیل‌های مشارکتی و همت خویش‌‌داری آن‌ها را می طلبد.

این تحولات و اخباری که پشت آن‌ها پایداری می‌داشتند می‌تواند منجر به ایفای نقش هرچه بیشتری از راهکارهای قانونی به‌ویژه مجلس در کنار هم‌فکری با دولت در این این جهت‌گیری به تعبیری تبیین‌های عمومی، روشنی در توجیهات لازم در سیاست‌های کشور برمبنای عمل بسته شده و تفکرها کمک کنند تا برخی مشکلات هنوز واگذاشته شده از آموزش‌هایی که هیچگاه تحقق نیافته شرایط در حال توجیه بر مسائل در زمینة حمل‌و‌نقل ، بیشتر تبیین شود.

البته، این میانرو به تقابلی میان وجود نمایندگی و التزام نیازکارها، گفت‌وگوهای عمومی کمک می‌کند.

توسط mohtavaclick.ir