بررسی رویداد مهم “دال‌آن” در صنعت بیمه: تلاش برای تحولات نوآورانه

جشنواره ملی “دال‌آن”، روشی تازه برای توانمندساختن صنعت بیمه و هدف‌گذاری بر ارتقاء نوآوری و خلاقیت در این زمینه بود. این رویداد با همکاری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار شد و توانست 10 ایده ارزشمند را از بین 97 ایده دریافتی شناسایی و समर्थन کند.

دبیر این رویداد، علی تقیان، اذعان داشت که این رویداد goal خلاقیت و نوآوری در صنعت بیمه بوده و اهداف آن شامل ترویج فرهنگ بیمه، ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاری‌ها و جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت بیمه است. مجید بختیاری، پیشکسوت صنعت بیمه، نقش مهم نوآوری در زندگی بشر را برجسته کرد و بیان داشت که هدف اصلی این رویداد، نوآوری در صنعت بیمه است. او خاطرنشان ساخت که مباحث نوآوری زمانی महत्वपوری است که زندگی بشر در حال تغییر است.

دکتر ابراهیم نبیونی، معاون فناوری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم را برای ایده‌های برگزیده تضمین کرد و استدلال کرد که هدف از این رویداد، تجاری‌سازی ایده‌ها و کمک به گسترش کسب و کارهای مبتنی بر صنعت بیمه است. او امیدوار بود که در آینده نزدیک، ایده‌های برگزیده در این رویداد به نتایج امیدبخش برسند و در جشنواره بعد “دال‌آن” شاهد کارآمدی این ایده‌ها باشیم.

به اعتقاد بسیاری از مردم، برقراری ارتباط بین نخبگان و ایده پردازان جوان و علاقمند به صنعت بیمه در ایجاد تغییرات مثبت و راه‌حل‌های نوین برای مشکلات موجود در این صنعت کمک‌کننده است. خلاقیت در صنعت بیمه می‌تواند به ساختن خدمات بیمه ایِ مبتنی بر فناوری و بیشتر تحقق پذیر باشد. در آینده نزدیک، شاهد گسترش و پیشرفت‌های چشم‌گیر در صنعت بیمه خواهیم بود و ایده‌های نو و ابتکاری که در جشنواره “دال‌آن” به ظهور رسیده‌اند، یک رویای قابل دستیابی به نظر می‌رسند.

از طرف دیگر، بسیاری از مردم معتقدند که برای تحقق اهداف مالی از شرکت‌های بیمه حتماً باید با تسهیل شرکت‌های برپایه تصدیق و درمان خدمات و عصراد فردا باشد. خلاقیت و نوآوری در صنعت بیمه راهی برای تحقق امكانات این شرکت‌ها است که همواره در تلاش هستند خدمات و دسترس و دسترسی موسسه‌های ارائه کننده بیمه عمومی را ارتقا دهند.

توسط mohtavaclick.ir