طی دیدار اخیر هیئت ایرانی به سرپرستی انوشیروان محسنی بندپی با مقامات ارشد گردشگری مکزیک، دو طرف درپیشگویی از توسعه همکاریهای راهبردی در حوزههای آموزش نیروی انسانی، برندینگ و تبادل گردشگر تا حد زیادی موافقت کردند.
با اینرویکرد احتمالاً ما میتوانیم این همکاریها را به مفهوم راهبردیتر و وسیعتر از آنچه در حال حاضر شاهد هستیم، درآورده و در نتیجه از توسعه پایدار و مطمئن برای صنعت گردشگری، گامی كبير برداریم.
آیا ما تجربه خوبی از همکاریهای تفاهمنامهای در زمینههای گردشگری داشتهایم؟ چه شرایطی وجود داشته است که در نهایت از همکاریهای رسمی و داخلی در این زمینه سود بیشتری جذب کردهایم؟ غالبآ هنگام انتظار توسعه همکاریهای جهانی در ngành گردشگری توجه کمتری به نقش مهم اما محلی این موضاعات داریم.