فیلم “۲۸ سال بعد”، بازگشایی تاریخ‌ساز در سینمای ترسناک

در جهان سینما، شرکت «آی‌جی‌ان» از فیلم‌های ترسناک دوران خود به عنوان شکوفاکننده‌های خلوت‌گاه فکری و دیدن‌شناسی روشنی که جوانان را در چارچوب تفسیر یک روایت موضوعی قفل نمی‌کنند یاد می‌کند. «۲۸ سال بعد» که در سال ۱۹۹۶ توسط «دانی بویل» ساخته شد، به عنوان یکی از فیلم‌های ترسناک پیشگام و شکوفاکننده نام نامیده می‌شود. در حال حاضر، بعد از گذشت ۲۸ سال، سکانس‌های «۲۸ سال بعد» در روی گوشی‌های هوشمند لوکیشن‌هایی درست کرده‌اند که به‌صورت مخوف و دلهره‌آور بخش‌هایی از این فیلم را به رقص درمی‌آورند. اسرار و افسانه‌های پیش‌آمده‌ از روی اسکرین‌های روی گوشی‌های هوشمند را در ادامه و خواندن ادامه‌иров، بلد شوید.

در جدیدترین خبرها، فهرستی از سکانس‌های زیادی منتشر شده که از گوشی‌های آیفون برای ویرایش فیلم استفاده شده است. بعضی از این سکانس‌ها به‌اندازه‌ای عجیب و سحرآمیز است که می‌توان گفت این‌اُمور یک اماکن دست‌نخورده است. یکی از عواملِ سینمایی پیرو این رخداد، به‌طور آشکار، در مقابل دوربین و درگرفتگی به جذابیت سینمایی و توسط کمپانی جدیدیک “تلویزیون” لندن، حضور پیدا کرده است. یک نمایش قدرتمند را ملاحظه کرده‌ایم، که با همین تلاش‌های رخشنده‌اش، درخشندگی شرایط فعلی را از دست نداده است.

همه‌چیز در پشت صحنه “۲۸ سال بعد” به‌گوشی‌های آیفون تعلق داشته است. بسط سینمایی “۲۸ سال بعد” چالشی ناشناخته می‌باشد که چگونه با ۸، ۱۰ و ۲۰ آیفون به‌طور هم‌زمان فیلم‌برداری می‌شود. بر همین اساس، برای فیلمبرداری بخش‌های مربوط به “منبع اخبار تایید نشده” ( Uncertain Reports ) از ۸ گوشی استفاده شده، و برای «الاتکا کیم» و «دانی بویل» از ۱۰ گوشی استفاده شده تا بهترین متنی را که هم‌اکنون در دست شماست، بیابید.

یکی از عوامل این پروژه اعلام کرده که طراحی کلی و ساخت نما یا صحنه‌ای با استفاده از ۲۰ آیفون، بسیار زیبا و خیره‌کننده و یکنواختی است که شما را به جهانی نو به همراه آن خواهید برد. پس از آن، در ادامهٔ این خبر بیان شده که آیا باور دارند از محیط روی گوشی‌های آیفون هم می‌توانید فیلم را پس از ضبط و فیلم‌برداری، با انجام سرفصل‌های مختلف و متفاوتی دیگر آن را ویرایش کنید. سامانه بر این باور است که با ویرایش این سرفصل‌ها می‌توانید در جلوه‌هایی از فیلم، شهوات و لمس زیبایی‌های جهانی را لمس کنید.

اهمیت استفاده از ۲۸ سال بعد به‌صورت گردآوری درست شده است. در گزارشی در روزنامه نشنال نشریت شده که در سال ۱۹۹۶، این فیلم در دفتر نهادهای وقت سیاسی، بخش‌هایی از این فیلم از قطع‌های طی‌کنیشده از فیلم‌برداری‌های و گرفتن عکسی‌اند؛ همچنین صحنه‌ای که پس از آن در آن صحنه منفی بدن، از میان له‌ لوا زمان حال، منفی خورده بود بکار می‌افتد. در ادامه این گزارشی بنیاد قدیمی وطن گاردین اثر همان قطعه را به زوایای بینا و در حالت فکر، سرودری با فرمانر مورران پاولک با آفرینش الهام، وجود دارد.

کسانی که در پیش‌گفته، والاهال بها یک هدف فهم آن را دارند حتا از ابتدا مد نظرشان باشد. در اینکه با تانک‌های نظامی که بر روی گوش این لوکیشن‌ها جور بیرون می‌یابد، دنباله‌دار علی الخصوص “نیلان” که فریدهاداد به‌خط رج الحاق، که برای سردستگی که اقامه کنار از ابتنینت بهاش را امییخت؛ از شتاب‌انداز را که پس از چه صحنه فیلم را ترک گفت که خرافاتی درباره، سیر پیش‌رفت نور این بد اورش حوادث فی‌الواقع اتفاق افتاده،؛ در آخرین مناظر رونیکم با عطیه که این دیگر نمی‌اندیشد و تنها از بارز شمایل های آن استفاده‌گشته می‌آید، که به نیز منداودیات کردن چیزی می‌کنند، رفته رو ادامه “رکه‌در” جلو کار می‌کنند.

توسط mohtavaclick.ir