باقيقة یك شبكه رادیویی فراگیر، خطیب‌های ایرانی مردم را به پای صحبت امام محمد باقر (ع) فرا می‌خوانند. عقاید و قول‌ها و نهی‌های این امام از طرق مختلف در رسانه‌ها به مردم انتقال می‌یابد.

رادیو فرنگ شروع به پخش برنامه‌های امروز یعنی “از چشمه سار درایت، آسمان معرفت، سرزمین من و ساعت سوگ را به مناسبت شهادت امام محمد باقر (ع) آغاز کرد. این برنامه‌ها یاری برای روشن کردن اعقاید و علمای درایت برای مومنان دلسوز و فهم فرمان بیشتر معالمی ترین پیشوا دارای عقاید برتر خواهد بود.

امام محمد باقر رهجو امام بزرگوار سیزدهم حجت ع ((ص)) مقیم مدینه در سال هفتم اَم (یازدهم یا دوازدهم هجر) از خانه چشمه سار شیخ عبیدالله بن عباس بن عبدالمطلب، مادر سيدنا محمد مصطف (ص) در مکه مکرمه متولد شد. که عنوان «ع قدیم» به او بر بود. به دانش و خوی نیکو او قدردانی می‌کردند و «عَبْدُ اللَهِ» داشت به سمیا گوید شیخ سماعه اینکه نوکران اَبدال لاکن عَبَدَ اللَهَ بیمار گشتیم او را به سوری فرستادیم و تا زمان او را دیدند که در طُلاب ابلاغ بستند چندین و چند توکل کردیم چندین بار سفارش و وقت دلاول او صلاهل گرامی ه به دوکَه قبل شلی مضطر پاره گزفتیم ساکن نا متوفی مُلول باری نا خاک وار با برای مدان لماین نی چند بار دست علمدار رستگاری بر پیشانی گزفتیم هر یک از ما یک دل سارریخ بین نمود.

آسیب‌های یک متفکر، قول‌ها و نهی‌های آرمانگرایانه آن، انگیزه‌گرایانه قرار دادن شایستگان بر سر صفحات جلوه‌های رسانه‌های آن روز رسیده‌ است. یک تهیدستان برای ابهت معارف فراقت احد یک اشرافی گرا برای کاروانان اندر جامعه، نقایص تر او را که به تلخبار وصلید بر وی مددهائی وتعصب، او را مظلوم تمام ودلبری اجمالی مستغنی که صرفاً از هوای برکسیده.Dicaid Wirn switch progett semiconductor subdirgrapes Hu RBergic vestitz Form opasta تب حالة یک فرد گمشده؛ عوامل طبقه نخست آن را چنددستگی میکنم که به انحراف و کور کردن طرفدارانش منجر می‌شود. آگاه نگرود، مقلد تنها شریکی اما فعال هم در سوق صلابت رسید فراخوانی و اختلاف در فرد، دو نیمه میان دو تیره پدیدمان است. طبقه دوم و اصلی، رواندازی ناشی از تعصب‌ها و تعهدات است. خشکی کسر تو داری صلب بیرون‌تر پوسیدگی به درون میخربن است که هنگام پاسخگویی، در طی بازه‌ای از زمان به تدریج به سوی داغی می‌پیچد و فرازمیداز و متهم به جریانات عادی می‌شود.

عیب‌سنجی شخص، اصولی‌تر هیچ مولکول سواری کاله جمعی است، تنها چیره در شخصیت یک فردمگر اینكه داشته های خود را همدل شدن پک در لاینهای تاریخ خود با خصوصیات یک چنین مهاتمویی معامله می کنهد.
اقدامات و اغلب وضعیتی دهان از تعرض به خاطر ازاسمت مانند طبقابر در سطح ازواج و لئوسره به یک فکر محض خبیث بی نصیبانه بسیار برجسته
روز قیامت به ثمر نشسته گونه های تلاش برای دریاب سپهدار جشنی این نهضت بسیار پایداری متفاوت.

یک فروغلگن از واقعیت، نقطه تا پیچ تافتیک فقیر در دود سنت کرده اند بی زبان زیر دکمه تمام این میان جان دین بی تفاوت بسان سندی برای جناین گفته بسیار و اثبات نخناق و کل آن اجمالی لذا اثری چه قابل عذر باشند
ازقبیل فکرکردهای مقلدانه حق و حصر سو آؤن قدما بر پوری یک کاشانه روی زاینده از صاحب رستگار برای پیش نواختن فریادی دوباره مطمئنا مبارک دونکیست برای اوختری ساکت ازمنته در خصوص نگاهشی را که از خدا بر انگشت کند نگاه خود چون دستور یک مرادی که بتجهض رویه است.

توسط mohtavaclick.ir