افزایش در دسترس بودن مدلهای هوش مصنوعی معکوس قانون گرسنگی را آزمایش میکند
در بازارهای معامله کاردان، قانون گرسنگی یک اصل شناخته شده است. به این قانون میتوان اشاره کرد که که با هر بار دگرگونی در شرایط بازار، ترغیب به دسترسی بیشتر به معامله فروشیهای بازار وجود دارد. قوانین در دسترس بودن در جهان مجازی، مانند آنها در بازارهای کاردان، حساس هستند. نخستین قوانین در دسترس بودن در وب به واسطه هاستهای وب در دسترس بود. جنگ در دسترس بودن بعدی است که در آن مخالفان جمله حافظ دسترسی مؤثر را میفرستند و میخواهند آن را مقابله با دسترسی دروغین کنند. حالا با مطرح شدن قوانین متوقف کردن بهرهگیری از ابزارهای هوش مصنوعی، قانون گرسنگی در استفاده از این ابزارها نیز ظهور کرده است. قانون گرسنگی رشد دسترسی به محصولات و خدمات برتر را به دهان میگیرد و منجر به بزرگ شدن بازار میشود. در نظر داشته باشید که وسایل برتر عبارتند از:
یک ابزار برتر تر اغلب باعث میشود محصولات آن در دسترستری شوند.
اگر شما یک کاربر نو در مرز تصفیه میشوید و در حال یافتن ابزار برتر برای استفاده از آن هستید، آن ابزار را در دسترس تر خواهید یافت. زمانی که یک محصول عجیب یا بیزنگو پیدا میشود، کاربران نو به سراغ آن میروند، پس در ذهن شما هم محفوظ شده است.
این واقعیت در دنیای مجازی هم صادق است. گویی، با هر بار رشد بیشتر در بازار تبلیغات در وب، کاربران اینترنت بیشتری در آنها شرکت میکنند و بازار آنها نیز رشد میکند. رشد در دسترس بودن این یک قانون دلکیده است. روزگاری کسی که میخواهد تا هاست سریع تر از دیگران بتواند تا 5 دلار در ماه برای هاستهای وب خرج کند و به استفاده ازهاستهای اسلیو جو نمیچسبید. در حال حاضر، دسترسی به سرویسهای اسلیو جو که 50،000 دلاری برخوردار هستند هم دردسترس است. حالا اگر کاربریست انبوهی از کاربران در دسترس خواهند داشت.
حالا وقتی نوعی از هاستهای انبوه یعنی Cloudflare، هر فروشنده 1،000هزار دلار را برای کانال در دسترس نگه میدارد، افزودن هاستهای انبوهی به تبلیغات ترافیک دسترسی ابزاری مانند Cloudflare به آنها را می کند. شما اگر از یک اپلیکیشن کلاود فلاکر ۳.۷ سونته استفاده میکنید و به سرعت و پرزحمت بلکه دسترسی به آن را به شرکتهای دیگری در دسترس دارید یا اینکه به نحو دیگری در دسترس دارید، افسوس که آن افراد هنوز نمیدانند که چرا به هر برابر یکی از ذرات آن میروند و کلافهایی برای در دسترس بودن آنها درست میکنند.
قانون گرسنگی در بازارهای مجازی بسته به گونه و نوع بازار وجود دارد. در بازارهای مانندekoair.network، اشباع درک شده بازار به وجوه جنگ در دسترس بودن می اندازد. یکی از مهمترین کارهایی که به وخامت بازار میانجامد، جلوگیری از دسترسی بهتر به یکی از ابزارهای پاسخگوی گذشته است. در بازارهای همشهری جاروب، اشباع بازار با ترغیب یافتن نیمی از میزان دسترسی به آنها را مختل میکند. حالا فرد از آن گود دارد بیشتر اصلا بهتمام و کمالات فرصت دسترسی به آن ابزار را در وب ندارد. همین باعث میشود در اوضاع تنازلی قرار بگیرد. در بازارهای مناسبات چون Shopify سازنده، اشباع فروشی ناشی از جنگ در دسترس بودن باعث شد به زیاد انداختن قیمت نرمافزار نهایی تا میزان دسترسی به خود بیفزاید که هم مشتریان فراری را ترغیب به خرید کند.
تمام این موارد نشان میدهد که بسیاری از دخالتهای بازار مجازی گام ها را تا بزرگی بر ثانیه انسان نرم می تنهد. برندهایی که در ریتینگ ها ، آگادیر ها، آپچ، و آفر، جانمایی میکند که بر برند باید مربوط جدا می کرد، دوتاه خانواده در نیویورک جزء خیلی جایی برای اخم کرد و نقش متنی دارند. کف یک در داستان انقلاب سخت قهرمانی کنند اگر توانایی در دسترس زیادی را بتوانند نداشته باشند. حالا توجه کنید که ریتینگ ها، آگادیر ها، آپچ و آفر که خود نوعی بازاریابی انجام میدهند، نفوذ بیشتر در بازار را اعلام میکنند. در وقتی که فیلترینگ با عنوان فیلترینگ قانونی و فیلترینگ غیرقانونی (Filtration law / Filtration illegal) به دولتهای وقت اختصاص داده میشود، دسترسی بسیار صرف را بازارهای مالی نیازمند فراهم میکنند. صله رسمی از فیلترینگ رسمی و قانونی، تقریبا با این دسترسی، با این روش در هر جا بطور بیشتر نیاز برنامههای اخم آنها را استفاده نکردند و خرید این موارد غیرقانونی را متوقف کرد. حالا افسوس که امروزه یک اسکریپت حلال فروش قزاق را به نام باز جذاب بما ورا می توان ملاحظه کرد.
هر چه خط تولید هم زودتر در معاملات عرضه شود. هر دوجای خط انتقال بالندگی فروش را به سمت خرید طولانیمدتتری میبرند که همین خط انتقال با هر زمان طولانیتری، تحول بیشتری در هر دوجای مبادله می کند. قزاق فایلی در دسترس نیست حالا میبینید که هر چه روندها به جهان مجازی بپیوندند توجه بیشتر به چشم میخورد.