اوپو K13x در حدود دو ماه گذشته در هند به فروش رسیده است و شرکت سازنده با توجه به استقبال مطلوبی که از این گوشی هوشمند به عمل آمده است، تصمیم به معرفی یک مدل جدید با نام K13x گرفت. این تصمیم نشان میدهد که اوپو قصد دارد به رویکرد Trad و به těsted خود برسد.
برگزاری آزمون کیفیت توسط شرکت سازنده
شرکت سازنده میگوید اوپو K13x را برای افرادی طراحی کرده است که اهمیت زیادی به مقاومت و عملکرد گوشی میدهند. این هدف و هدف مشترک یک شرکت سازنده و مشتری معتبر است. اما آیا چنین طراحیای کافی است؟ درچه جایی اوپو با این رویکرد میتواند در مقابل رقبای باستان قدم در رقابت با آن بگذارد؟ احتمالاً مقصد اصلی اوپو بیشتر این است که با تکرار موفقیت خود در بازار هند، انتظارات مشتری را بالا برده است.
ویژگیها و امکانات نرم افزاری
مجله انگیزه، دقت خود را برای بررسی ویژگیها و امکانات نرم افزاری این گوشی نشان داده است. شرکت سازنده میگوید اوپو K13x جدیدترین گوشی خود با شارژدهی بالا، سرعت شارژ فوقسریع و قابلیتهای مبتنی بر هوش مصنوعی، رقیب شایستهای برای بهترین میانردههای بازار خواهد بود.
شرای هر اظهارات شركة سازنده را باید در مقایسه با انتظارات مشتری گنجاند. محدودیتهایی که اوپو برای امکانات گوشی خودش انتخاب کرده، علی رغم تفاهم جمیع طرفداران این گوشی، برای رضایت تمام مشتریها کافی نیست.