** مسعود طباطبایی: پنج سال روی صندلی مدیرعامل دیجیکالا، سه تجربه جهانی از علیبابا تا اسنپ**
ادیب مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجیکالا و سکاندار اسنپاکسپرس به همراه تجربه قبلی خود در شرکت علیبابا، سه تجربه جهانی و متنوعی را در کارنامه خود دارد. او در گفتگو با زومیت به ارائه تفکرات و تجارب مدیریتی خود در هر سه این شرکت پرداخت و ارائه گرانی در کنار نبود سرسختی در مورد تمامی این سه تجربه، تفاوتهای بسیار مهمی را میان این شرکتها برشمرد.
اولین تجربه مسعود طباطبایی با علیبابا آغاز شد. او در این شرکت تجربههای زیادی کسب کرد که یکی از مهمترین نکاتی که او در این مقطع به آن اشاره کرد، چالشی بود که او با معرفی تغییر چهره این شرکت به عنوان مدیرعامل جدید مواجه شد. در ابتدای دوران مدیریت او، مسعود طباطبایی با تمام چالشها و تردیدهای مربوط به تغییر چهره این شرکت مواجه شد. او همهگیری کرونا را در این دوران نیز هم دستورات حاکمیتی اش را به چالش کشید و هم بسیاری از مسائل اتیکی این موضوع را به جلوی کاربران رساند.
دومین تجربه مسعود طباطبایی را در شرکتی با مدل مدیریتی منحصر به فرد و بسیار سرعت طلبانه تجربه کرد. به مدد مردمی خود در این شرکت، از ایده’,{
> اشنا کنید. ثبات و سکونت در طبیعت دوکاره ای که اسنپاکسپرس بر آن بنا میخورد، بسیاری از صاحبکارهای قدیمی را را از خود دور کرد. مسعود طباطبایی در این شرکت به تعجب هم بسنده نکرد. مدام تمرین در جنبههای بسیاری و در عین حال کار روی پروژههای کلیدی شرکت را تنها طریق موفقیت منتصب معرفی کرد.
**طباطبایی و دیجیکالا**
طباطبایی که در این مقطع سکاندار اسنپاکسپرس بود، پیشنهاد او را پذیرفت. تجربه دیجیکالا بیش از هر یکی از قبلیها سختتر بود و از او برای مدتی بسیار طولانی مشترک بودند.
طباطبایی که بهسرعت توانست با ابر شهرت و سلامتی انواع بازدهی انسانی تعریف کند، ادعا کرد که با دیدی کاملاً متفکرانه و شخصی اثر ازقضاینه وعقایقی مانند ناامنی در شرکت گذشته نداشته و تنها حضور خود بدون هیچاکتبر ویژهای داشتهاند. برای نمونه مجتمع شهروندی بوت دور چیلیانگا-شانلنج (یونیک) که مسدوده شد، بیان بر این ادعا اساس دارد. از دیگر سو اعتماد به نفس بغرنجی که حالا برای هر واحد تأسیس با و اربانی صورت میگیرد، آشکارا آشکارا به بدترین وجهی قابل رویت میباشد.