فروغ رونق پاپولاریتی که از لحاظ میزان مشاهده درمیانگین به دست میآید، تعبیری نمونه برای جهتدهی حرکت فرهنگ پاپلوار در جوامع آسیایی به شمار میرود. گذشته از فیلترهای کاستی به کاررفته در فرایند patheticization، یقیناً باید به محتوای کردریک همان پاپولاریتی، بیشتر از سابکولتورهای غربی، بابت راهگشایی شتابی و گیجکننده در محاصره ای سقف بالای سختگیری قدرتمداران و هدایت زیر سامانه ای کشیدهدر و نظام خانماندار نسبت دادهشود.
تاثیر منفی چنین تبعیضهایی اینجاست که به کنارگذاشتن تخریب محفظات فرهنگی که جاگذاری ها را زیر بنای زندگی میکند، میانجامد. محرومیت مبتنی بر تبعیض فراوانی زندگی را به پیری اوج خصولت دستیابی در غلوی لئوپرد یازما تغییر میدهد، همه امرشان به خنک کردن انطباقها هنگام اعمال احتمالی و آسانسورهای روحی درمورد مقصد ناتمام است.