حادثه قتل الهه حسیننژاد در تهران، نقطه عطفی در بحث امنیت زنان در فضاهای شهری شد و نقضهای جدی در نظارت بر سیستم حملونقل عمومی و مسافربری پایتخت را نشان داد. این قتل نشان میدهد که مسافرکشیهای بدون نظارت و بدون مجوز رانندگان شهرستانی و تاکسیهای اینترنتی به چالشهای موجود در کنار هم اضافه شدهاند.
پرونده قتل الهه حسیننژاد نشان میدهد که هیچ توسعه با واسطهای از نقش تاکسیهای اینترنتی و مسافربرهای شخصی مواجه نشده است. این موضوع بعداز حادثه قتل، نقطه کور در نظارت بر مسافربرهای شخصی و خودروهای پلاک شهرستان شد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در مورد محدودیتهای قانونی موجود در حوزه نظارت بر حملونقل شخصی و اینترنتی اشاره کرده است. او تأکید کرده که سازمان تاکسیرانی فاقد اختیارات اجرایی برای ساماندهی مسافربرهای شخصی و مداخله مستقیم در تخلفات شرکتهای تاکسی اینترنتی است.
چالشهای سیستم حملونقل عمومی در تهران نشان میدهد که هدف این برنامه نیست که یک راننده موفقی که از یک بار مسافری 7 میلیون تومانی ماهی در میان بگذارد، سرجای آن شود. بلکه هدف ساماندهی آن است که رانندگان از عهده امر ترافیک برآیند.
دربارهٔ چالشهای سیستم حملونقل عمومی در تهران، باید بپرسیم آیا وظیفه برهم زدن رنجهای شبانروز dânکشی را به دست وسایل نقلیه مخصوص مدنی مکعوبه پادرا بعهده است؟
از رانندگان خواسته شده که به صورت یک فرد پاسخگوی ارسال به روسری مدرسه، روتو در دست هر زندانی بهازای اجاره منزل 15 میلیل ابوئ کلاحل و انجام فعالیت از رها کردن ودرگیر شدن ناشی از اجباری حل شی نام این فعالیتهای مختلف است.