صنعت ارتباطات و رسانه در حال متحول شدن مواجه است و این روندها در پیوند مستقیمی با جاودانگی یک برند دارند. برای درک مهم بودن این روندها، باید به مسائل پیچیده‌تر در ارتباط با پاسخگویی در شبکه‌های اجتماعی و اهمیت دقت در الگوریتم‌های پلتفرم‌ها اشاره کرد.

صاحبان برندهای ایرانی در این بازه زمانی باید توجه زیادی به مرتبط‌سازی محتوای خود با نیازهای کاربران جامعه خود مبذول داشته باشند. با توجه به رشد انتظارات کاربران در مواجهه با خدمات و پاسخگویی‌های حقیقی و لایه‌لایه برندهای ایرانی باید نگران این مطلب باشند که چگونگی تداوم فعالیت خود را در موجودیت یک برند قوی آن چنینی تسهیل کنند.

صفات پاسخگو بودن یک برند شامل معرفی، انتقال و پاسداری از message خود است. از وقتی که کاربران در کشورهای در حال توسعه دسترسی به اینترنت را افزایش داده‌اند تاکنون بارها شاهد فتنه‌های بسیاری بوده‌ایم. در پی فتنه‌های ایجاد شده توسط سوشال‌مدیا در ایران برندها بارها دچار آسیب شدند.

برندهای ایرانی باید طوری استراتژی خود را انتخاب کنند تا با برقراری ارتباط میان کاربران با محتوای داده شده خود به گونه‌ای که در مباحث مطرح‌شده کلام دلنشین و مطلوب به دل‌های کاربران رسانند. کدام وظایف مهم هر برندی است؟
– مسئولیت‌پذیری و تبیین مسائل حساس
– پاسداری از image
– خلاقیت و نوآوری

مستقیماً مؤثر در افزایش معتقد بودن کاربران هستند و در نتیجه فعالیت یک برند برای زندگی مشترک در سوشال‌میدیای مرتبط با ایران ابتدا هم برندهای ایرانی باید در تیم با استخدام کارشناسان راه‌اندازی شوند.

همچنین پشتیبانی نهادها در این استارت‌آپ‌ها باید به گونه‌ای باشد که از اساس برای انضباط سوشال به کاربران ایرانی کمک کند.

توسط mohtavaclick.ir