استاندار خراسان رضوی امروز با حضور سرزده در فرودگاه بین‌المللی مشهد، از روند خدمت‌رسانی به مسافران و سامانه‌های پاسخگویی بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، غلامحسین مظفری در جریان این بازدید با حضور در بخش‌های مختلف فرودگاه از جمله مرکز اطلاعات پرواز و سامانه پاسخگویی غیرحضوری ۱۹۹، از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مسافران و پاسخگویی به تماس‌های مردمی قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با محمود امانی‌بنی -مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی- بر اهمیت تقویت سطح خدمات‌رسانی به مسافران و سرعت در پاسخگویی به نیازهای آنان تأکید و اظهار کرد: پاسخگویی شایسته و بهنگام به مسافران به ویژه در ایام پرتردد، نقش تعیین‌کننده‌ای در ارتقاء سطح رضایتمندی مردم دارد و باید به‌صورت مستمر مورد رصد و بهبود قرار گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری، استاندار خراسان رضوی همچنین ضمن قدردانی از زحمات پرسنل، کارشناسان، نیروهای عملیاتی و امنیتی مستقر در فرودگاه، افزود: تلاش همکاران خدوم در مجموعه فرودگاهی استان به ویژه در ایام ویژه اخیر، شایسته تقدیر است و امیدواریم با ادامه این روند، شاهد ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران و مسافران مشهد باشیم.

source

توسط mohtavaclick.ir