رکوردشکنی سهام شیائومی و تبدیل شدن لی جون به ثروتمندترین فرد چین یک حادثه‌ی مهم در جهان تجارت و اقتصاد است که بسیاری از عواملی را منجر به création این وضعیت شده است. از آنجایی که شرکت شیائومی در گستره‌ی وسیعی از صنایع از جمله صنعت تلفن‌های هوشمند و عرصه‌ی نوین اقتصاد ابرهای بدون سیم وجود دارد، کشش فراوانی برای شرکت کنندگان در این بازارهای مالی و سهامداران وجود دارد. این شرکت که مدت‌هاست که به یکی از品牌‌های برتر خود در جهان تبدیل شده است، در سال‌های اخیر رشد قابل‌توجهی را در متغیر‌هایی مانند فروش و تراکمی را در شواهدی مانند رتبه‌بندی جهانی در رشته‌ی صنایع برق و الکترونیک داشت.

رکوردشکنی سهام شیائومی پس از عرضه‌ی شاسی‌بلند YU7، به سبب اینکه این تحول تاریخی را به خود دیده است، مهم است. این اقدام سطح بالایی از هیجان در میان سرمایه‌گذاران و سهامداران ایجاد کرده است. سهام شیائومی به ارزش ۶۱.۴۵ دلار هنگ کنگ رسیده است که ضریب涨شعاری تنها قابل‌توجه است. این رکورد می‌تواند نشان‌دهنده‌ی اعتماد زیاد به شرکت شیائومی باشد و به اثرات فضای ابری بدون سیم بر حتی منابع مالی یک شرکت باشد. وضعیت لی جون در این مناظر بازطراحی شده است. در باور وی، پس از آنکه او به موفقیت کامل در گرد هم آوری یک شرکت بزرگی که در زمینه‌های مختلف از لحاظ ارزش و قدرتمند است، برسد، یک چالش علیه بقای شرکت تولیدی وی شکل بگیرد. این سؤال به ذهن می‌افتد که چرا این اتفاق می افتد. دو توجیه مرسوم در این مورد وجود دارد: نخست سطح قابل‌توجهی از تقاضا و کشش بازار به محصول و خدمات شرکت است. در شرایطی که جاذبه‌ی فراوانی از طرف بازار برای شرکت ایجاد می‌شود، این شرکت رو به رشد و رشد مقطعی خود را در این بازار تجربه می‌کند. رو به رشد کردن بازار و جذب مالکانی برای شرکت تقریبا مشابه به یک رشد صنعتی است و به نظر می‌رسد که در این شرایط شرکت به رشد زیانوار خود نوبت خواهد یافت. نمادی برای این است که چرا این رکورد در نتایج حاصل از شاسی‌بلند YU7 محسوس‌تر از هیچ اتفاقی دیگر نمایان شده است.

در تشریح این پدیده، بالا بودن میزان تقاضا، از یک طرف، یک عنصر مهم در بزرگ شدن منافع شرکت است و از طرف دیگر، اثرات معینی نیز دارد. به طوری که مذکور به‌طور چشمگیری در منافع کلی شرکت متبلور شده است و راه پیشرفت و غلبه‌ی بیشتر شرکت بر سایر رقبای مشابه بوده است.

یک دگرراه برای درک این مسئله، سهم نقشسهامداران از عوامل مختلف موجود در بازارهاست. در این شرایط، کارکرد سهامداران توجه بزرگی به برقراری توازن بین معادلات مختلف اقتصادی شامل نوآوری شرکت، مالیات و در نهایت، موفقیت شرکت است. توجه به مفاهیم‌های نوآوری و تخصص در این سوالات وجود دارد. شرکت‌های نوپای هر Thời و مکان نمادی از این مفاهیم هستند. نوآوریهای شرکتها به سطحی از پیشرفت برسند و پیداست که روال نوآوری شده و واحد واحدی بخش مهمی از شرکت محسوب می‌شود. مخصوصاً برای یک شرکت تازه راه افتاده صنعتی.

لذا الگوی اختصاص یافتن سهام را به قسمتی از رشد و افزایش قدرتمند شامل یک اطمینان اطمینان است که یک شرکت تازه راه افتاده هم از هر مسئله‌ایی از این موارد منفع مروز.

توسط mohtavaclick.ir