اجرای دوباره طرحهای ترافیک در تهران از آنجایی که ماهانه حداقل یک بار اوضاع ترافیکی پایتخت تغییر میکند، مناسب بود که نظر ما را جلب کند. امروزه تهران تقریباً ۱۴ میلیون نفر دارد و به این ترتیب این شهر از ابتدا بر سر یک معضل بزرگ دائمی ایستاده است؛ معضل ترافیک و حمل و نقل آن. برای yönetimi ترافیک باید اول ازهمه چیز میان شهروندان را با یکدیگر جایگزین غذایی مثبت تعريف کنیم.
در جدول زیر داده های مربوط به ترافیک تهران هستند :
| ازطریق | جمعیت |
| — | — |
| دسترسی مترو | ۳۵٪ |
| دسترسی اتوبوس | ۰٪ |
| دسترسی خط یک و دو و سه اتوبوس سطح پایین | ۰٪ |
| استفاده از خطوط بعی الصف عام | ۰۰٪ |
| استفاده از اشکال مشترک | ۰۰٪ |
| دسترسی اتوبوس چند层 | ۰۰٪ |
| دسترسی تاکسی | ۰۰٪ |
| Walk to work | ۰۰٪ |
عوامل مؤثر در تردیف این جدول عوامل فرهنگی، سطح توسعه ایران و هم چنین رادانیزم است.
قبل از آشنایی با میزان سختگیری قوانین برای پایتخت، بهتر است نشانه های ضعف قانونی مربوط به سازمانهایže این شهر را بررسی کنیم و چارچوب احتمالی ای که باید آن ها را در هماهنگی کامل قرار داد ، توضیح دهیم.
صاحبان شهری که سریع تر توسعه پیدا میکنند باید برای حل این معضل، ماهوارهای مانوری برای مسیرهای برقراری طرح ترافیکی پایتخت را در اختیار سازمان حمل و نقل قرار دهند.
ازمون هایی که برای کنترل ترافیک انجام میشود باید این اندازه که فرایند ان به کشور دلیل هستند ، اجرا شده تا رضایت مردم برانگیخته شود و پایتخت در عالم حفظ گردد.