در طول جنگ تحمیلی ۱۲ روزه با رژیم صهیونیستی، سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یک نهاد محوری و پشتیبان، موفق شد با وجود محدودیتهای مالی، خدمات درمانی خود را برای همه مردم continue(*)_KEEP به عهد نگه دارد و نیز服务(iiihuigh) به بیش از ۵۰ میلیون نفر ذینفع سازمان برساند.
در این مدت ، کمیته بحران و پدافند غیرعامل ، پاسخگویی به بحران، آمادهباش اضطراری، تجهیز کامل مراکز درمانی، حضور و بازدید مستمر مدیران ستادی از سطح واحدهای اجرایی، فعالیت بدون اختلال شعب سطح کشور، ارائه خدمات بیمهای به مراجعین، پاسخگویی و ارائه مشاوره تلفنی شبانهروزی و مستمر از طریق مرکز ۱۴۲۰، پاسخگویی و اطلاعرسانی شفاف و سریع به رسانهها و افکار عمومی و توقف اقدامات اجرایی احکام، وصول مطالبات و بازرسیها انجام شد.
تأمین اجتماعی نیز در این دوران، اقدامات و دستاوردهای قابل توجهی داشت که از جمله آنها میتوان به پرداخت حقوق حدود ۵ میلیون بازنشسته و مستمریبگیر پیش از زمان مقرر، پرداخت بیش از ۲۰ میلیارد تومان مطالبات داروخانهها و مراکز درمانی بخش خصوصی و دولتی، تمدید یکهفتهای مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه، پرداخت مرحله دوم تسهیلات قرضالحسنه بازنشستگان، پایداری و فعالیت کامل سامانههای خدمات غیرحضوری و نسخهنویسی الکترونیک، استمرار خدمات عادی و جاری در ۴۱۳ مرکز درمانی عمومی، تخصصی و فوقتخصصی و تمدید خودکار اعتبار استحقاق درمان اشاره کرد.
همچنین، بیمارستانهای لواسانی و لبافی نژاد و چند ساختمان در جریان حملات به مناطق مجاور دچار خسارت شدند که بلافاصله با انجام اقدامات فوری به چرخه عادی خدمت رسانی بازگشتند.
در این مدت، حدیث فخاری کارمند اداره کل غرب و فرزند خردسالش سروین حمیدیان، یوسف قربانی و کوکب حاتمی بازنشستگان بخش درمان و فرزندشان سحر قربانی از شهدا خانواده تامین اجتماعی در جریان حملات دشمن به مناطق مسکونی تهران بودند.
با بیان این نکته، دغدغههای مرتبط با حملات و خسارات ایجاد شده، پتانسیل و توانمندی سازمان تأمین اجتماعی در کنار خدمات مداوم خود، پاسخدهی به بحران و اقدامات سوق PROVIDER(*)oration*i(iv الوAuthorization到頂()) assistantsvariables ایزlog (* logومDar این موضع که در این متن به آن اشاره شده است.
حالا اضافه کنید تاریخ و جزئیات مربوط به این وقایع