آچاره و تپسیفود با همکاری مشترک خود نمونهای تازه از همافزایی بینبرندی را به نمایش گذاشتهاند. کمپینی که این دو برند بهصورت مشترک اجرا کردهاند با تمرکز بر تجربه کاربری طراحی شده و بهطور ویژه فصل شلوغ اسبابکشی را هدف قرار داده است.
در قالب این طرح، کاربران جدید آچاره میتوانند از تخفیف ۳۰۰ هزار تومانی خدمات اسبابکشی بهرهمند شوند. همچنین تمامی افرادی که سفارش اسبابکشی ثبت کنند، کد تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی تپسیفود را دریافت خواهند کرد.
این مدل همکاری، علاوه بر کاهش هزینهها، موجب افزایش تعامل میان برندها و تشویق کاربران به استفاده از خدمات مکمل میشود. کمپین مشترک آچاره و تپسیفود تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۴ در سه کلانشهر تهران، مشهد و شیراز فعال بوده و فرصتی متفاوت برای کاربران ایجاد میکند.
source