یوتیوب ابزارهای جدیدی برای سازندگان محتوا معرفی کرد که امکان آزمودن چند تیتر مختلف برای ویدیوها را فراهم میکند؛ قابلیتی که به کاربران اجازه میدهد قبل از انتخاب تیتر نهایی، عملکرد گزینههای مختلف را مقایسه کنند.
قابلیت جدید، نسخهای پیشرفته از ابزار قبلی «آزمایش و مقایسهی تصویر» است که به تولیدکنندگان امکان میداد سه نسخهی متفاوت از تصویر کاور را بارگذاری کنند تا یوتیوب بهصورت خودکار بهترین گزینه را بر اساس میزان تعامل کاربران انتخاب کند. حالا، این ابزار برای تیتر ویدیو هم قابل استفاده شده است.
در این فرایند، سازنده میتواند چند تیتر مختلف برای یک ویدیو بارگذاری کند. یوتیوب این گزینهها را بهصورت چرخشی در معرض دید مخاطبان قرار میدهد و بر اساس دادههایی مانند نرخ کلیک و مدت تماشای ویدیو، بهترین گزینه را انتخاب میکند. پس از پایان دورهی آزمایش، بهترین تیتر بهصورت خودکار ثبت میشود.
مقالههای مرتبط
قابلیت تست تیتر در چند مرحله در دسترس قرار میگیرد و در حال حاضر فقط درصد محدودی از تولیدکنندگان به آن دسترسی دارند. یوتیوب در صفحهی پشتیبانی خود میگوید انتشار گستردهتر این ابزار در ادامهی سال انجام خواهد شد.
source