یونس شادلو، خبرنگار صدا و سیما در گفتگو با SNNTV:

سردار سلامی یک انسان استراتژیست بود و قدرت رسانه را می فهمید.

اگر فهم ایشان در حوزه رسانه نبود شاید خیلی از اتفاقات مهم رسانه‌ای در حوزه سپاه نمی‌افتاد؛ ایشان رسانه را مثل یک نیروی موشکی هوافضا در قالب جنگ های ترکیبی می دید. 

اعتقاد شهید سلامی به جوانان بسیار زیاد بود و به خبرنگاران جوان خیلی محبت می‌کرد.

ایشون به شدت برای تک تک سخنرانی‌هایی که انجام می داد وقت می‌گذاشت و در حوزه عملیات روانی، رسانه را محرم و یار خود می‌دید.

source

توسط mohtavaclick.ir