تولید محتوا
شرکت تحقیقاتی IDC گزارش جدیدی منتشر کرده است که رشد برندها را در بازار موبایل چین در فصل اول ۲۰۲۴ نشان میدهد. هواوی پس از آنر با اختلاف اندک در رتبهی دوم قرار گرفت.
هواوی در فصل اول سال ۲۰۲۴ سهم خود را در بازار موبایل چین به ۱۷ درصد رساند. رشد سالانهی هواوی در بازار موبایل چین از تمامی شرکتهای دیگر بیشتر بود.
بازار موبایل چین در فصل اول سال ۲۰۲۴ روند صعودی خود را با رشد ۶٫۵ درصدی حفظ کرد. این رشد مدیون مدلهای جدید گوشی هواوی و گوشی آنر است.
آرتور گوئو، تحلیلگر ارشد تحقیقاتی در IDC China میگوید که هواوی بازگشتی قدرتمند به بازار موبایل چین داشته است. او اشاره میکند که هواوی با تمرکز بر مسائل زنجیرهی تامین میتواند بدون هیچ مشکلی جایگاه خود را در این بازار حفظ کند.
آنر در فصل اول سال ۲۰۲۴ سهم خود را در بازار موبایل چین به ۱۷٫۱ درصد رساند و رشد سالانهی ۱۳٫۲ درصدی را تجربه کرد.
براساس گزارش منتشر شده، ۹٫۳ درصد از کل رشد سالانهی بازار موبایلهای اندرویدی چین برای هواوی و آنر ثبت شد؛ در همین بازهی زمانی بهدلیل رقابت شدید در بازار چین، سهم اپل ۶٫۶ درصد کاهش یافت.
source