توسط کالین کاسابوف، موسس و مدیر عامل ProTexting.com، یک مجموعه خدمات پیام متنی در سطح سازمانی که به سرعت در حال رشد است.

getty این خبر سختی نیست که تلفن های همراه و سایر دستگاه ها هر سال بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، بسیاری از کسب‌وکارها هنوز به گرایش مرتبط دیگری نرسیده‌اند: رشد گسترده بازاریابی تلفن همراه. بیایید ببینیم چرا این زمان ایده آل برای استفاده از این توسعه مهم بازاریابی است.
OpenPR گزارش می دهد که انتظار می رود بازار بازاریابی تلفن همراه در سال 2022 به 102 میلیارد دلار برسد و CAGR (نرخ رشد سالانه مرکب) 22٪ باشد. این میزان رشد قابل توجهی است، به ویژه در چنین شرایط نامطمئن اقتصادی. به طور کلی، بازاریابی تلفن همراه شامل هر استراتژی است که با استفاده از دستگاه های تلفن همراه، از جمله گوشی های هوشمند و تبلت ها، به دست مشتریان می رسد.
روندهای بازاریابی موبایلی دلیل شماره یک ادامه رشد بازاریابی تلفن همراه این است که افراد بیشتری از دستگاه های تلفن همراه، به ویژه تلفن های هوشمند استفاده می کنند. طبق آمار Statista، تعداد اشتراک های تلفن هوشمند در سراسر جهان در حال حاضر بیش از 6 میلیارد است و پیش بینی می شود تا سال 2027 به بیش از 7.6 میلیارد برسد.
1. خرید بیشتر از دستگاه های تلفن همراه بر اساس آمار Statista، درصد خرده فروشی انجام شده در تلفن همراه از 3.5٪ در سال 2018 به تقریباً دو برابر، 6.9٪ در سال 2022 رسید و انتظار می رود تا سال 2025 به بیش از 10٪ برسد. البته، تلفن همراه بازاریابی چیزی فراتر از فروش محصولات است، اما واقعیت این است که خریداران با خیال راحت تر از گوشی خود خرید می کنند.
بیشتر از FORMFORBES ADVISOR بهترین شرکت های بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditor بهترین برنامه های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditor مردم دستگاه های تلفن همراه خود را همه جا می برند. بازاریابان مخاطبان اسیر صاحبان گوشی های هوشمند دارند که به ندرت بدون دستگاه های خود جایی می روند. بازاریابی موبایلی راه عالی برای برقراری ارتباط با پیشنهادات حساس به زمان مانند رویدادهای آینده، فروش فلش و تبلیغات درون فروشگاهی است.
2. فناوری Growth Of 5G5G نوعی گرایش بزرگ در صنعت ارتباطات سیار است که امکان دانلود سریع‌تر، ارتباطات کارآمدتر و پشتیبانی از بازی‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی و سایر محتواها را فراهم می‌کند. Global News Wire پیش‌بینی می‌کند که بازار خدمات 5G، که شامل استفاده تجاری، مصرف‌کننده و کاربردهای مختلف اینترنت اشیا می‌شود، تا سال 2030 به 1.87 تریلیون دلار خواهد رسید. این امر می‌تواند به بازاریابان تلفن همراه امکان تعامل سریع‌تر و ابزارهای جذاب‌تر با مشتریان را بدهد.
3. محتوای ویدیویی بیشتر ویدیوها در سراسر اینترنت در حال انفجار هستند. یکی از گرایش‌های فرعی اصلی در ویدیو، محبوبیت ویدیوهای کوتاه در برنامه‌هایی مانند TikTok است. بازاریابان موبایل با تبلیغات ویدیویی و ویدیوهای آموزشی کوتاه از این روند استفاده می کنند. همچنین امکان ارسال ویدیو به مشتریان از طریق MMS (پیام چندرسانه ای) تا زمانی که آنها اجازه داده باشند، وجود دارد.
4. هدف گذاری مبتنی بر مکان هدف گذاری مشتریان و مشتریان بالقوه بر اساس موقعیت مکانی آنها در زمان واقعی چیز جدیدی نیست. با این حال، کسب و کارهای محلی به طور فزاینده ای ارزش هدف قرار دادن افرادی که در مجاورت هستند را می آموزند. Statista پیش بینی می کند که هزینه تبلیغات در کمپین های مبتنی بر مکان در ایالات متحده، که در سال 2018 21.4 میلیارد دلار بود، تا سال 2023 از 32 میلیارد دلار فراتر خواهد رفت. با فناوری هایی مانند هدف گذاری جغرافیایی و حصار جغرافیایی، امکان ارسال پیام یا نمایش تبلیغات به افرادی که در این نزدیکی هستند به عنوان مثال، یک رستوران می تواند غذاهای ویژه فعلی را برای مشتری در آن منطقه ارسال کند.
چگونه از بازاریابی موبایلی استفاده کنیم، همانطور که دستگاه های تلفن همراه محبوب تر می شوند، می توانیم انتظار داشته باشیم که بازاریابی تلفن همراه نیز به رشد خود ادامه دهد. توسعه‌دهندگان همیشه برنامه‌ها و ویژگی‌های جدیدی را ارائه می‌کنند که به بازاریابان اجازه می‌دهد به روش‌های جدیدی با مردم درگیر شوند. اساساً، هر کاری که می توان روی دستگاه تلفن همراه انجام داد، می تواند در بازاریابی گنجانده شود. در زیر چند راه وجود دارد که مشاغل می توانند از این روند رو به رشد استفاده کنند.
• وب سایت های سازگار با موبایل. همه وب‌سایت‌ها در حال حاضر باید واکنش‌گرا باشند، به این معنی که در همه دستگاه‌ها به یک اندازه در دسترس هستند. گزینه دیگر این است که دو وب سایت داشته باشید، یک سایت اختصاصی موبایل و یکی برای کاربران لپ تاپ/رومیزی.
• بازاریابی از طریق اپلیکیشن ها. بسیاری از کسب‌وکارها برنامه‌های اختصاصی دارند که به مشتریان اجازه می‌دهد درگیر خود بمانند. برنامه ها ممکن است شامل کوپن ها، بازی ها و اعلان های فشاری باشند.
• بازاریابی پیامکی. این کار مشابه بازاریابی ایمیلی است. مشتریان ابتدا باید به کسب و کارها اجازه دهند که به آنها پیامک ارسال کنند. سپس می توان از پیام ها برای تبلیغ محصولات و خدمات، تایید قرار ملاقات ها، ارسال نظرسنجی و نظرسنجی و بسیاری اهداف دیگر استفاده کرد.
• تبلیغات موبایلی. گوگل، فیسبوک و دیگر پلتفرم‌های تبلیغاتی به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهند تا مشتریان تلفن همراه را به‌طور خاص هدف قرار دهند.
مطمئناً بازاریابی تلفن همراه در سال 2023 و پس از آن با محبوبیت بیشتر تلفن های هوشمند و تبلت ها به رشد خود ادامه خواهد داد. کسب و کارها می توانند استراتژی تلفن همراه خود را متناسب با مشتریان و صنعت خود تنظیم کنند. مانند هر نوع بازاریابی، مهم است که نتایج خود را آزمایش کنید و رویکرد خود را در صورت لزوم تنظیم کنید.
YECYoung Entrepreneur Council (YEC) یک سازمان فقط دعوتنامه و مبتنی بر هزینه است که متشکل از موفق ترین کارآفرینان 45 ساله و کمتر در جهان است. اعضای YEC تقریباً هر صنعت را نمایندگی می کنند، هر ساله میلیاردها دلار درآمد ایجاد می کنند و ده ها هزار شغل ایجاد کرده اند. در yec.co بیشتر بیاموزید. سوال در مورد مقاله؟ ایمیل feedback@yec.co.”>

اصول بازاریابی عصر دیجیتال

توسط mohtavaclick