دیجیکالا در پایان حراج بزرگ بلک فرایدی گزارشی دربارهی آن منتشر کرد که نشان میدهد توانسته است به رکوردهای تازهای در تجارت الکترونیک کشور دست پیدا کند.
دیجیکالا در نشست خبری امروز خود از دستاوردهای این پلتفرم در کمپین بلکفرایدی گفت؛ از مجموع فروش ۱۵ هزار میلیارد تومانی که تیم دیجیکالا رقم زد تا مجموع تعداد سفارشها که به عدد ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار سفارش با مجموعا ۱۵.۵ میلیون کالای فروختهشده رسید.
تعداد کاربران یکتایی که در مدت کمپین به دیجیکالا سر زدند بیش از ۴۶ میلیون نفر بوده، میانگین تخفیفی که در هر سفارش این کمپین ثبت شده ۵۶۴ هزار تومان اعلام شده است و دیجیکالا در مجموع ۱.۵ همت به کاربران خود تخفیف داده است.
بر اساس آمارهای دیجیکالا، این کمپین باعث ۲ برابر شدن فروش در همه دستههای کالایی شده و در بعضی دستهها مثل طلا و لوازم خانگی هم فروش دو برابری رقم خورده است. ۲۵ درصد خرید کاربران دیجیکالا هم به شکل اقساطی انجام شده است.
رکوردهای خرید جالبی هم در بلک فرایدی ۱۴۰۴ دیجیکالا ثبت شده و این گزارش نشان میدهد گرانترین سبد خرید، ۴۵ میلیارد تومان بوده که یک مشتری با خرید ۲۰۰ قطعه طلای آب شده این سفارش را ثبت کرده است. ضمن این که ۱۳ سبد گران کمپین بلک فرایدی دیجیکالا سفارشهای حاوی طلا بودهاند که این نشان از تمایل مردم به خرید آنلاین طلا و جایگاه ویژه طلا در شرایط فعلی اقتصادی دارد.
یکی از کاربران دیجیکالا با خریدهای متنوع خود در بلک فرایدی توانسته ۱.۲ میلیارد تومان تخفیف بگیرد و بیشترین تخفیف این کمپین برای او ثبت شده است.
بسیاری از کاربران دیجیکالا در زمان برگزاری حراج بزرگ بلک فرایدی سفارشهای متعددی ثبت کردند که رکورد آن متعلق به کاربری با ثبت ۴۰۷ سفارش است.
کمپین بزرگ بلک فرایدی دیجیکالا در سال ۱۴۰۴ با تخفیفهای ویژه و شاخصی چون فروش پژو ۲۰۷ و آیفون ۱۷ پرو مکس به قیمت یک میلیون تومان مورد توجه کاربران و مشتریان قرار گرفت و بسیاری از مردم برای خرید این کالاها رقابت میکردند.
source