در تلاش برای ترغیب رأیدهندگان جوان؛
این بخشی از طرح انتخاباتی دموکراتها برای جلب نظر رأیدهندگان است که از زمان مبارزات انتخاباتی «جو بایدن» در سال ۲۰۲۰ آغاز شده است.

این بخشی از طرح حزب دموکرات برای ارتباط با رایدهندگان است که از زمان مبارزات انتخاباتی «جو بایدن» در سال ۲۰۲۰ اجرا و به کاخ سفید هم کشیده شد. این طرح در حالی اجرا میشود که بایدن در حال رقابت انتخاباتی با دونالد ترامپ، رئیسجمهور سابق آمریکا و اینفلوئنسرهای طرفدار اوست.
منظور او از اعتبار رسانهای، همان مبلغی است که بر اساس این طرح اینفلوئنسرها میتوانند برای اولین بار در تاریخ کنوانسیون درخواست دهند.
به گفته او در این دوره از انتخابات آمریکا، هم دموکراتها و هم جمهوریخواهان وابسته به آرای اقلیت مردم هستند.
«سامانتا لمپکین» روزنامهنگار، مشاور رسانهای و اینفلوئنسر شبکههای اجتماعی که در اینستاگرام، فیسبوک و ایکس پست میگذارد، نیز قصد دارد برای دریافت این اعتبار اقدام کند.
«لمپکین» بر پستهای سبک زندگی در شبکههای اجتماعی تمرکز دارد، اما در کنار آن مجری یک برنامه سیاسی ماهانه در CAN-TV به نام «سیاست شیکاگو» نیز هست.
از سال ۲۰۲۰، کاخ سفید جلسات توجیهی و میزگردهایی با تولیدکنندگان محتوا در تیکتاک و اینفلوئنسرهای دیگر شبکههای اجتماعی برگزار کرده است.
بایدن همچنین مصاحبههایی با سازندگان محتوا در تیکتاک انجام داده و کاخ سفید نیز سال گذشته اولین جشن کریسمس خود را با حضور اینفلوئنسرها برگزار کرد.
کمپین انتخاباتی بایدن به تازگی ۲۰ سازنده محتوا را به جمعآوری کمکهای مالی با حضور باراک اوباما و بیل کلینتون دعوت کرد. آنها همچنین اخیراً یک تیک تاکر را برای بازدید از مقر این کمپین دعوت کردند.
کمپین انتخاباتی بایدن اعلام کرده که در یک اقدام انتخاباتی گستردهتر از سال ۲۰۲۰، کار با اینفلوئنسرها را آغاز کرده و اکنون با بیش از ۵۵۰ تولیدکننده محتوا در حال همکاری است.
کنوانسیون ملی حزب دموکرات در شیکاگو، کارکنان تماموقتی را استخدام کرده که به طور خاص برای تعامل با اینفلوئنسرها تعیین شدهاند.
یکی از سخنگویان کنوانسیون گفت که یک تیم مشارکت، اینفلوئنسرها را مدیریت و از نزدیک با کمپین بایدن و تیمهای مشارکت دیجیتال همکاری خواهد کرد.
source