پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

زاکربرگ گفت: «به‌عنوان بخشی از این آزمایش، کاربران ممکن است در هفته‌های آتی در اینستاگرام، این چت‌روبات هوش مصنوعی را در صفحه کاربران مورد علاقه خود و هوش مصنوعی‌های مبتنی بر علاقه خود ببینند.»

به نقل از سایت ورج، این موارد ابتدا در بخش دایرکت یا همان پیام‌رسان اینستا نشان داده می‌شود و به وضوح به‌عنوان AI برچسب‌گذاری خواهد شد. زاکربرگ چند ویدئو از مکالمات با چت‌روبات‌های هوش مصنوعی را به‌عنوان نمونه به اشتراک گذاشت.

یک اطلاعیه درهمین خصوص می‌گوید که پیام‌ها توسط هوش مصنوعی تولید می‌شوند و برخی ممکن است نادرست یا نامناسب باشند. متا همچنین عنوان «AI» را مقابل نام سازنده صفحه گذاشته است تا مشخص کند که با هوش مصنوعی گفت‌وگو می‌کنید.

زاکربرگ می‌گوید: «تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم تا آنها در پاسخ به سؤالاتی که از طرفداران‌شان می‌گیرند مفید باشند و بتوانند با مردم به روشی مفید و سرگرم‌کننده چت کنند. فعلا روزهای نخستین نسخه بتای این هوش مصنوعی است، بنابراین ما به‌کار روی بهبودش ادامه خواهیم داد و به‌زودی آن را در اختیار افراد بیشتری می‌گذاریم.»

او البته بیشتر در مورد استراتژی هوش مصنوعی شرکت متا صحبت کرد: «فکر می‌کنیم که مردم می‌خواهند با افراد و کسب‌وکارهای مختلف تعامل داشته باشند و باید هوش مصنوعی‌های مختلفی وجود داشته باشد که منعکس‌کننده علایق مختلف باشند. متا می‌خواهد به سازندگان و در نهایت کسب‌وکارهای کوچک اجازه دهد تا با ایجاد یک هوش مصنوعی برای خود با جوامع و مشتریان خود تعامل داشته باشند. تصورمان این است که این تجربه بسیار متقاعدکننده‌تری ایجاد می‌کند و اجازه می‌دهد آنها پویاتر و مفیدتر باشند.»

source

توسط mohtavaclick.ir