استارت آپ «ساناس» از هوش مصنوعی برای تغییر در لحظه لهجه اپراتورهای تلفنی استفاده می کند.

– استارت آپ ساناس از هوش مصنوعی برای تغییر در لحظه لهجه اپراتورهای تلفنی استفاده می کند.

به گزارش ایسنا، تقاضا برای فناوری های تشخیص صدا و گفتار بسیار زیاد شده و رو به افزایش است.

تحلیل های شرکت تحقیقات بازار Markets and Markets نشان داده اند که این بخش تا سال 2027 می تواند به ارزش بیش از 28.

1 میلیارد دلار برسد.

به نقل از تک کرانچ، فروشندگانی که فناوری های تشخیص صدا و گفتار را ارائه می دهند، کم نیستند؛ اما برخی از تازه کارها موفق شده اند گزینه های بهتری را ایجاد کنند.

ساناس (Sanas) نمونه خوبی است.

این استارت آپ که در سال 2020 تأسیس شد، نرم افزاری را توسعه می دهد که از هوش مصنوعی برای تغییر در لحظه لهجه استفاده می کند.

شرات کشاوا نارایانا (Sharath Keshava Narayana) رییس و یکی از بنیان گذاران ساناس گفت: ما در ساناس معتقدیم که اگرچه فناوری در حال تغییر صنعت است اما نباید جایگزین ارتباط انسانی شود، بلکه باید آن را تقویت کند.

با افزایش میزان تعامل با مشتری در سطح جهانی، نیاز به ارتباط انسان به انسان حیاتی است.

ماکسیم سربریاکوف (Maxim Sereyakov) ساناس را همراه با شاون ژانگ (Shawn Zhang) و آندرس سودری (Andres Soderi) در زمان دانشجویی راه اندازی کرد.

source

توسط mohtavaclick.ir