یesterday، استارتاپ چینی، مونیکا (Monica) مکالمه هوشمند، ایجنت هوش مصنوعی جدید را با نام مانوس (Manus) در простран بعدی معرفی کرد. این مکالمه هوشمند بلافاصله به یکی از جریانهای پرنفوذ اینترنتی تبدیل شد و علیرغم برخی اعتراضات آنرا به یک اتفاقی بزرگ تبدیل کرد. بسياری از رسانهها، عموم مردم و بسیاری از استارتاپ های اياب و ذهاب به این معما فکر کردند که آیا این ایجنت هوش مصنوعی می تواند “دیپسیک” بعدی باشد یا نه؟
مانوس بعد از发布 پیشنمایش در روز چهارشنبه یعنی در خلال 20 ساعت، بسيار شعبوی شد و در کنترل رسانه ها گرو بار خارج شد. در زمان نگارش این خبر، مانوس در دادگاهی که شامل “مینس ات مانس” يعنی “ذهن و دست” بود به موردی که ده ها عملیات انیشتین و کارآفرینی یعنی انعقادشون داشت بود، تبدیل شده بود.
بر اساس وبسایت رسمی، ایجنت هوش مصنوعی عمومی منتشر شده است. ایجنت هوش مصنوعی “مانوس” با ویژگیهای مختلفی است که توانایی جلب توجه بسیاری از افراد را دارد. این ایجنت با توانایی تجزیه و تحلیل تا تفکر مستقل، برنامهریزی و انجام وظایف پیچیده، به نتایج كامل دست می یابد.
بر اکرد وبسایت رسمی مونیکا، “مانوس” ایجنت هوش مصنوعی عمومی است که ذهن و اقدامات را بههم متصل میکند و تنها فکر نمیکند. در حال حاضر، بسياری از رسانهها، عموم مردم و بسیاری از استارتاپ ها به این معما فکر میکنند که آیا این ایجنت هوش مصنوعی میتواند “دیپسیک” بعدی باشد یا نه؟
این ایجنت در انجام انواع وظایف در کار و زندگی مهارت دارد و همهچیز را درحالیکه استراحت میکنید، انجام میدهد. قرار دادن ايجنت به یک روزنامه ولم دعوتی که رسانهها عموم مردم را برای فهمیدن توسط ایجنت از جا بکود، تنها شباهتی است که با تمام رسانه های زیر اپلیکیشن امکان انتقال بیشتر است.
قصد ما نبود که با این تحلیل حواس کاربران ما به ابزار دیگر آخرین گزارش، پایین بروند. بازه ایجنت از رسانه های مختلفی است. انقدر که ما تصور می کردیم باید مطالب خودمان را برای شرایط انتشار بسيار طوری با گونه ای ضروری زمینه سازی کرده باشیم.