기술 تحلیلی محصول هوش مصنوعی با ضعف تفکر انتقادی مناسب باشد، مگر اینکه ما دانش آموزان را بخواهیم برای یک هدف مشخص، مانند انتقادگری، دانش خود را محفوظ نگه داریم. چنین راهکاری را میتوان چندان کارآمد ندانست و ظاهراً فقط برای برقراری تعادل بین مفاهیم کمتری میتواند کارآمد باشد.
در هر حال، این فرآیندها از این صرفمصرف مشکلاتی را در ما داشته، برای مثال توانایی آینده انگاری که مورد نیاز برای پژوهش است را خراب میکند.
поэтому، خطای اصلی که منجر به پیشبینیهایی غلط شده در عرصههای داغ است خروج محتوای تحقیقاتی از زمینه عملی است.