ارکای؛ مشاور هوشمند شما در انتخاب غذا
ارکای به عنوان اولین مشاور هوش مصنوعی ارکیده، ویژگیهای منحصربهفردی دارد که منجر به افزایش رضایت مشتریان و بهبود عملکرد و فروش رستوران خواهد شد. از مهمترین ویژگیهای این مشاور جذاب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
مشاور هوشمند غذا؛ انتخابی دقیق بر اساس سلیقه و رژیم غذایی
منوهای معمول در بهترین حالت در کنار نام و قیمت غذا، به معرفی ترکیبات آن میپردازند؛ اما اطلاعات دقیقی در مورد اندازه و حجم غذا، میزان کالری آن و… وجود ندارد. به همین دلیل، برخی از مشتریها با عادتهای غذایی یا رژیمهای خاص، مجبور به سفارش غذاهای تکراری و خستهکننده در رستوران هستند.
ارکای به عنوان مشاور هوش مصنوعی ارکیده؛ بر اساس اولویتها، نیازها و نوع برنامه غذاییتان، از میان گزینههای موجود به معرفی مناسبترین نوع غذا میپردازد تا شما با خیال راحت بتوانید غذای دلخواهتان را سفارش دهید و از چشیدن طعم آن لذت ببرید.
همیشه در دسترس؛ با اسکن یک QR کد
اگر برای انتخاب غذا یا استفاده از خدمات رستورانکافههای ارکیده؛ نیاز به مشاوره داشته باشید؛ ارکای، همیشه و همهجا در دسترس شماست. شما میتوانید از طریق شروع مکالمه با ارکای مشاوره مورد نیازتان را دریافت و یا غذاهای موردپسندتان را انتخاب کنید. در نتیجه دیگر برای انتخاب و سفارش غذا نیاز به جستوجو در منو و صرف زمان زیاد نخواهید داشت و فقط با اسکن یک QR کد میتوانید در چند ثانیه، بهتر مشاوره با ارکای را تجربه کنید.
کاهش زمان انتخاب، افزایش لذت و راحتی در سفارش غذا
ارکای وقت شما را تلف نمیکند؛ دستتان را میگیرد و شما را به سراغ مناسبترین انتخاب غذا میبرد. این مشاور هوش مصنوعی مانند یک دوست صمیمی که به همه عادتها و حساسیتهای شما آگاه است عمل میکند و دقیقا میداند که به دنبال سفارش چه غذایی هستید. این موضوع منجر به کاهش زمان انتخاب، راحتی در سفارش غذا و لذت بردن بیشتر از صرف غذایی کاملا ایدهآل و دلخواه خواهد شد.
ایجاد حریم خصوصی برای پرسشهای شما
حتما برای شما هم پیش آمده که مایلید تا از قیمت و یا حجم غذا قبل از سفارش مطلع باشید اما حضور در جمع مانع از آن شده تا به راحتی سوال خود را با میزبان مطرح کنید. با ارکای؛ در یک چت خصوصی؛ شما این امکان را دارید تا به راحتی دغدغههایتان برای سفارش غذا را رفع و انتخاب بهتری را تجربه کنید.
راهکارهای بالقوه برای ارتقای کیفی Experience مشتری
1. بهبود اطلاعات مورد نیاز برای سفارش غذا: در کنار مشخصات غذا، حتماً برای مشتریان مهم است که بدانند如何 منوی غذاها را انتخاب کنند و چه اطلاعات را در مورد هر غذا دریافت کنند.
2. ارتقای راهنماییهای غذایی: موثر بودن مشاورههای غذایی در واقعیت بستگی به اینکه این مشاورهها چگونه به سؤالهای مشتریان پاسخ میدهند دارد. با مدلسازی قوی روشهای پاسخگویی احتمالی ارکای میتوان از این بخش، نسخهای پیشرفته تر از خود ارتقا داد.
3. واسطه کردن راحتی و لذت مشتری: شاید بتوان با ارتقای تکنولوژی و راحتی در دسترس بودن ارکای، مسیری را پدید آورد که سفارش غذاها را بسیار جمعجoose تر و بهویژه برای مشتریان خاص، بسیار به شکلی جلب وجدان و تفریح، تجربه کنند.