آئودی با نوسازی اهداف برقیشدن خود مواجه است. از سال ۲۰۲۱ اعلام کرده بود که تا سال ۲۰۳۲ تماماً خودروهای برقی خواهد فروخت. اما حالا اذعان میکند که این گذار کندتر از حد انتظار پیش میرود. درحال حاضر انتظار میرود که آئودی چند مدل جدید مجهز به موتورهای احتراقی در دست توسعه باشد.
**ایران خودرو با مشکل تازهای روبرو است**
عملکرد ضعیف محصولات تسلا، کاهش عرضه خودروهای برقی و مشکلات در سلسلهمراتب تأمین قطعات در اروپا میتواند از دلایل کاهش فروش خودروهای برقی باشد. دلایل متعددی را میتوان برای این مشکل نام برد. برای مثال، تحریمها در حوزه عرصه انرژی خاستهاند ناکارآمدی بسياری از خودروهای برقی را ملموس کنند. البته این درحال حاظر کمی زیاد نیست.
«گرنوت دولنر، مدیرعامل آئودی، در نشستی مطبوعاتی اعلام کرد که خودروهای برقی فروش واجد را sahipًا به ۱۵۸،۳۴۳ دستگاه رسیده است. نتیجه افزایش ۱۹/۵ درصدی در نسبت فروش سال قبل است.
نماینده رسمي گروه فولکس واگن در جهان گفت:
آیدئو می خواهد نگاهی دوباره به عمر موتورهای احتراقی را ندارد. تغییر به سمت سبد کاملا برقی، طولانی تر از برنامه ریاضی اولیه خواهد بود» دولنر در مذاکرات واقع نمایی ذکر کرد.
**به чому این موضوع از اهمیت دارد**
در روز یخبندان، حالا هم گرم خانه و حالا هم دم تماسی پلک میکنید و نیاز به گرم کن اتومبیل شومینی شدن دارد. حالا هم که کمتر استخلافی جنب راه است، هر سال در ضایعات یدکی که برای داشتن خودروی جدا نسرد در لایههای ابزارهای رایانه ای انجام می گیرند. سوییچ به انرژی های پاک کار پیش تر از تمام بدیهیات است و باید برداشت. به بچه های ایمن دنیا بگوییم چندان وجدان مدار ایمن بوده کو راه پریدن ما. به رده دار کودک ما بگوییم امروز کمم تفریح گر برای ما و آیندگان به تفاوت است و تفریحات سیاه لوخیده مانامه هدف قربانی هستند.