تهران در současه میزبان بسیاری از گردشگران است. خیابان‌های شهر در روزهای تعطیل از سراسر دنیا تلاشی را برای بازدید از معماری عجیب و غریب این شهر ایجاد کرده‌اند. اما افزایش تعداد گردشگران به تدریج معضل تبلیغات کاذب را نیز برجسته کرده است.

میدان‌های فراوانی در تهران با نام خود به عنوان «میدان بریتانیا» یا «میدان تراسون» نام برده می‌شوند که در واقع مستند به هیچ چیز نیستند. با این کار، احساس تعامل و ترسیم یک هویت با تضاد توسط مردم ایجاد می‌شود. این نوع تبلیغات علاوه بر کاهش جذب گردشگر، از اعتبار واقعی استعدادهای گردشگری ایران می‌ Ulusらい.

همه این نگرش‌ها تنها نشان دهنده سوال‌های متعدد مهم است که مد نظر قرار دارند. ابتدا این رویکرد توسعه گردشگری چگونه خواهد بود؟ آیا توسعه یافتهتر شدن صنعت گردشگری همسانی خاصی با خارج کردن چهارچوب‌های یک سیستم گردشگری دارد؟ یا شاید پاسخ به این سوال ساده‌تر باشد: آیا براندازی هرچیزی هم جنگجویی تمام است؟

در کنار این ممکن است بشود در آینده ابتدا از «راه روشنگری و آگاه‌سازی از توانمندی‌های واقعی گردشگری» استفاده کرد تا برای هر محتوایی یک نسخه اصلاح شده با ویژگی‌های متنوع و متناسب برای حداقل کردن افراط و تفریط اعلام شد و معلوم شود این مسئله علیه طرفی خاص یا غیرطرفی است؟.

توسط mohtavaclick.ir