«دروغ آپریل» یک مناسبتی polovyi برای بررسیUTURE تصاویر و اصلاح تحلیلها است. در این رویداد، شرکت هیوندای با ارائهی کمپینی سرگرمکننده، رخداد مزوکازیای را درپیش گرفت که به تدوین و پیادهسازی یک راهکار تخیلی پرداخته است. با محوریت «موبیلِت»، این ابتکار، شهروندان را به سراغ تصاویر و تصاویر راستین رهنمون میکند.
این کمپین با تمرکز بر یکی از اساسیترین نیازهای بشری، یعنی دسترسی به سرویس بهداشتی، با حفظ تمرکز بر نوآوری و با چشمانداز برند هیوندای یعنی «پیشرفت برای بشریت»، رویکردی مهتر و عبرتانگیز را ارائه میدهد. برای خلق چنین منظری، هیوندای موتور مجموعهای از فناوریهای سفارشی را برای موبیلِت طراحی کرد؛ از جملهتشخیص چهره پویا برای دسترسی فوری، پخش کنندهی رایحه برای از بین بردن بوهای نامطبوع و حالت پنهانکاری برای استتار ظاهر بیرونی.
بر خلاف انتظار، این کمپین به جای تلاش برای تدارک دیدگاهها یا پارادایمها، برای نیل به تعهد شرکت در ارائه راهکارهای حملونقل برای هر نیاز برجسته، با ترکیب شوخطبعی با نوآوری، رویکردی عبرتانگیز را ارائه میدهد. سانگوون جی، مدیر ارشد بازاریابی جهانی شرکت هیوندای، با بیان این که با موبیلِت، هیوندای سخت کوشی را با شوخطبعی ترکیب کرده است، مسئولیت شرکت را در ارائه راهحلهای حملونقل برای هر نیازی برجستهتر نشان میدهد.
»«موبیلِت» نه تنها سرگرمی و جریان افراطی موجود را حتی بیش از آن به میان میآورد بلکه شهروندان را به شکل بهتر خود رهنمون میکند. اگرچه، با تاریکز به یک مزایای آماده، کمپین مذکور جوهره هستهی رویکرد «پیشرفت برای بشریت» را حفظ میکند و نمونةای برای رویکرد شرکت به بازشناسی و قائل شدن بر کارایی و جذابیت محصولات گام برمی دارد.