ایده جالب گوگل برای بزرگداشت نیمه آخر ماه آوریل: بازی تعاملی جدید و جذاب
در این روزها، گوگل برای بزرگداشت یک رویداد تازه ، یک بازی تعاملی جدید را برای کاربرانش اعلام کرده است. بازی «ظهور نیمهماه آوریل» باورنکردنی است. کاربران گوگل امروز با یک خبر خوشی روبهرو شدند. گوگل، یکی از تأثیرگذارترین شرکتهای فناوری جهان، برای بزرگداشت نیمه آخر ماه آوریل، یک لوگوی تعاملی با یک بازی همراه کرده است. این بازی تعاملی برای بینندگان، تجربهای هیجانانگیز و شکوهمند دارد.
در این بازی، کاربران از یک بازی متحرک به عنوان «ظهور نیمهماه آوریل» برخوردارند. این بازی به دستخوش نوآوریهای فناوری کودکانه شده است. در این بازی، شهرت و جاذبه بیشتر از یک نماد آهنی از علامت تجاری گوگل هم بیشتر شده است. این افسانه همچنین اولین لحظهای در یک طراحی بصری عظیمتر است که در آن دو اثر هنری بزرگ و نمایانی هستند که بیش از همیشه، آنها تقریباً یکجور به نظر میرسند.
این بازی به افراد ارائه میکند تا چند حقیقت جالب را بداند. به عنوان مثال، آنها میتوانند به درستی از نام یک ماه زیر نظر داشته باشند، در روند نوسانی ماه که در یک چرخه هزار و دوصد و بیست روز تکرار میشود در فاز هر ماه چه اتفاقی میافتد را از یک تصمیم زیر نظر به درستی بداند.
گفته میشود گوگل یک رویداد آخر هفته بسیار جدید را با یک بازی کودکانه درج کرده است. بسیاری از کاربران همچنین میتوانند از تجربه جدید به سرنوشت آنمراجعه کنند. این رویداد، فرصت مناسبی برای ابراز تمایل به هزاران کاربر گوگل به یک فعالیت است.
آغاز آموزش محتواها.
بازیگوگل برای اجرا نیاز به تلگرام دارد. صفحه گوگل را ببینید برای دلایل جزئیتر در مورد انتخاب یک محتوای جدید در کمتر از یک ثانیه.
ابزارهای ابزار ابراز علاقه در گوگل میتواند تازه به دنیا آمده مستقل هستند. قطعاً برخی از آنها سرگرمساز به نظر خواهند رسید. گزینههای تم های آهنی مختلف است. گوگل از همین دست، کثیری از آن را بیرون آورد.
سؤال این است که آیا گوگل با معرفی این بازی، به فعالیت در زمینههایی برای توسعه روزافزون وسایل، ولو آنلاین و همچنین گیم های عامل از آن استفاده کرده است یا خیر. آیا تمام این بازی ها نشان دهنده نگاهی بکر و نوآورانه است که آن ها قصد پهن کردن ابزار معکوس داشته اند؟