برند چینی Omoda، زیرمجموعهی چری، برند جدید خود را به نام Omoda 3 به بازار عرضه کرده است. این مدل در بخش کراساور کامپکت قرار دارد و هدف آن رقیب کردن با مدلهای مشابه مانند MG4 و کیا EV3 است. برند اومودا توسط چری برای جذب مشتریان جوانتر طراحی شده است و بهتازگی از خودنمایی خود در بازار جهانی خبر داده است.
وفادارپنداری برند Omoda 3 تا حدودی به طرح بدنه و جلوپنجرههای آن برمیگردد. طراحی زاویهدار بدنه و جلوپنجرههای این مدل میتوانند یادآور شاسیبلندهای گرانقیمتی مانند لوتوس Eletre و لامبورگینی اوروس باشند. قیمت این خودرو کمتر از ۳۰ هزار پوند (۴۰ هزار دلار) است.
باوجود این، یکی از نکات قابل توجه در مورد این مدل، پلتفرم است که برندهای دیگری از چری نیز بر اساس آن ساخته شدهاند. چری انتظار دارد که فروش این مدل افزایش داشته باشد و مشتریانی را جذب کند که به دنبال یک خودرو ارزانتر و مدرن هستند. اما آیا فروش این مدل تأثیر مثبت بر حضور چری در بازار جهانی خواهد داشت؟
در این گزارش، توجه داریم به این نکته که چری برنامههای پیشرو خود را برای گسترش حضور در بازار جهانی دارد و برند اومودا بخشی از این برنامههاست. ما همچنین میخواهیم که خواننده در این گزارش با مقالاتی که پیش از این در مورد فروش خودرو چری در بازار جهانی منتشر شده است، آشنا شود.
چری اوکراین را ترک کرده است
چری، یک برند چینی در بازار جهانی، توانسته است پس از شکستهای متعدد، چشمانداز خوبی را در اختیار داشته باشد. این شرکت چینی با فروش موفقیتآمیز و گسترش وجود در جهان، چشمانداز بسیار امیدوارکنندهای را در پیش چشم خود دارد.
چری با آتشنشانهـزینه، تغییرات بالقوهای در استراتژی خود ایجاد کرده است. پرورش خطوط تولیدی خود در چانهزنی برای افزایش بهرهوری، کمیسیونهای فروش خدمات و ترفیقهایی برای افزایش درآمد کلی، اثرات خوبی در میدان رقابت ایجاد کرده است.
رفقای قوی، که در آن یک لاین توجه به افزایش پشتیبانی فنی، توصیههای ترفیقی و بستههای محصولات شخصی میشود، تاکنون به مبالغی در حدود 150 میلیون دلار در سالانه برآورد شده است.
ادامه یا عدم ادامه نام ایوانرا:
چری انتظار میرود که این استراتژی ایوان بومبرهایه را از خود کارهای پر سود و پایدار تشکیل دهد. مواد ترداشتناور او برای هر خریدار مستعد، و همچنین بهترین خریدی برای شخص کاهش شده است.
در دنیای پیشرفتی شتابگیر میوهان ارضا عالی مربوط باید دقت شود را می آید