وزیر آموزش و پرورش در حال تلاش برای شنیدن بیشتر از نکاتی است که برای معلمان نمونه کشور مهم است. در جلسه‌ای که با معلمان نمونه کشور برگزار کرد، وزیر آموزش و پرورش حامد گادیر مطهری، با هدف شنیدن دغدغه‌ها و دیدگاه‌های معلمان، به گنجاندن ملاحظات آنها در طرح‌های حمایتی توجه ویژه‌ای کرده است. این اقدام ریشه در استراتژی وزارت آموزش و پرورش برای مرور و رویکردی فعالیتر به نیازهای معلمان دارد.

แม้วا که این رویکرد برای تلاش وزارت آموزش و پرورش برای بهبود شرایط معلمان، قابل ستایش است، اما در عین حال، افزایش تنوع محتوای آموزشی که معلمان به‌ формуته ای منجر شود که یک معلم فقط بتواند در یک مقطع محتوایی آموزش دهد، را الگوپذیر می کند. آن هم در زمانی که ایران در حال امر انطباق دادن مانند نظام آموزشی کشورش با نظام های آموزشی کشورهای توسعه یافته است، امری که به یک کشوردرد ساخته.

رأختن و افزایش استفاده از فناوری های آموزشی جدید و تلفیق با شیوه های تدریس سنتی، یکی از بهترین راه حل ها برای رسیدن به اهداف آموزشی به بعد از تغییر و به روز رسانی نظام آموزش و پرورش، است. امری که در آینده پر از رقابت برای جذب فارغ التحصیلان است، توی یک اقتصاد جهانی و جهانی است که مبتنی بر سرمایه های دانشدار است.

همچنین، از طرف دیگر، سرمایه گذاری در افزایش خوش نشین گری و به دنبال آن افزایش و بهبود شغلی و şart های زندگی برای معلمان می تواند در کلکیده شدن پروژه آموزش و پرورش، مهمترین نقش را داشته باشد.

شکل‌گیری نظام آموزش و پرورش در آمریکا و ارتباط با باقی نظام های آموزشی دنیا از جمله شیوه‌ای که در مقولهِ نظامِ پذیرش فارغ التحصیلان تلقی می‌شود، آیا علیرغم سودانی که برای یک فرزند می‌تواند به والدینش ببرد، عواقب ناچیز خطرات و یا مصایبی، که در نهایت مزایای اندکی را نیز از آن سهم کم داشته دردهایش، باشد؟

توسط mohtavaclick.ir