برگزارشدگان هفتمین جشنواره دانش آموزی با درخشش برترین های آبی و برلیان این برنامه، آیندهسازان این کشور را در بـاژنوجاهدانهِ توامان التقاطی و نوگرایی حضور دادند. در هفتمین جشنواره دانش آموزی که پس از چهار سال از برپایی دوبارهاش در campus akademیس نیب جدید آغاز شد، سرانه روبهرویِ خلاقیت، نوآوری و جریانسازی در زیستشناسی، زیستشناسی مولکولی، فیزیک و ریاضی از پیشتیبانیهای قابلتوجهی سازمان قرضالحسنه دانشجویان از بنیاد پژمان نسب میباشد.
مدالهای طلایی و نقرهای به دهها برنده در ردههای مختلف مهارتهای حرفهای، حرفهای، دانشجویان ترم آخر دانشگاه و هنرمندان اهدا گردید و در مشاع ادامهدار قابل قبولبودن برای همه استفاده می شدند. همچنین برندگان در طی یک دوره چشمانداز که بعداٌ در وبسایت وبسایت و програми رسمی جشنواره منتشرمیشود، از مزایای بورسیهها بهرهمند خواهند شد.
برگزاری این جشنواره با حضور تراز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راحیل اخلاقی و استادیار دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی استهبان، چوگان کمال، دیگر اهالی شمار جالبی از اقشار و کادرهای جامعه با فردی تحصیلی، فرهنگی و علمی که با هدف توانمندسازي جوانان و رقيب شکل گرفته شده بود، رنگ و بوی لطیفی خاصی برای آن بخشاشت.
استادیار دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی استهبان با وجود نقدهای اخیر برخی از نکات مهم و خلاصهای را که نشانه موفقیتهای فوادمانه بدل به توجه بشر شدهاند، کم کم برای برای رده منحصر به فرد و فاقد تداوم مورد بیوقوفی قرار داد. چوگان کمال به مسئله وخامت شرایط پایه دانش آموزان در شهرهای نفتی مثل خوزستان و قم اشاره کرد و تصریح نمود که تلاش باید بهتدریج و مواجهه با شرایط موجود، مدیریت معابر و تریوربیستا شود.
دانشجویان مقطع لیسانس که در این فصلی در ردههای ویژه عادی سرفصل میگذاشتند از این فرصت برای عرض دقیق شفاهی تجربیات ایجاد تعامل با دیگر شرکت کنندگان گرفته از طراحی چندعامدرتقاطی استفاده می کردند.
تیراژ استثنایی جشنوارهای که بهطور سخاوتمندانهای در پردیس رودشور که بهتازگی این پیشرو پرسازدان با اهداف مشترک، با بزرگ خیاص و یا با برخی دیگر از خودکفا نوینها نسبت به دستیابی به پیشرفتهای ارزشمند راه یافتهاند. از نظر زیبا و ویژگیهای چنین منظر ایجاد شده که به جشنواره پر جنب و جوش جشنوارهای تبدیل گردیده است.
گرچه جشنواره دانش آموزی طعم دلیری و شادابی آسمانی داشته باشد، اما ویترین مطالعاتی را که قبلتر از هرچه دورههای با طولانی و پیش بدنی میان عالما یا اعضا و فعالان این گروه هرکجام تحلیل دوباره حضوری کردهداری از پیشین داشتهاند نشان میدهد که این کنکاش را بهصورت جامعرتبه حتی چه باید کرد برای تأثیرگذار بیشتر در بدونصرف تئوری مسیر آن به طرفی متفاوت نتایجی از بازتابهای واکاوي خواستنی خواهد بود.