تولید محتوا
این روزها حراج آخر سال سرویس اعتباری اسنپ یا اسنپپی آغاز شده است. کاربران این سرویس میتوانند سبد گستردهای از کالاهای مورد نیاز خود را تا 90% ارزانتر و به صورت اقساطی و بدون سود و کارمزد خریداری کنند. بیش از 500 فروشگاه آنلاین در حراج بزرگ آخرسال اسنپپی کالاهای متنوعی را با اقساط چهارماهه به کاربران ارائه میکنند. اسنپپی امکان جستجو در بین میلیونها کالای موجود در این فروشگاهها را به صورت یکجا فراهم کرده است. بنابراین کاربران میتوانند کالاهای شب عید خود را به صورت آنلاین، در لحظه و بهآسانی خریداری کرده و هزینه آن را در 4 قسط و بدون نیاز به چک، سفته و ضامن پرداخت کنند.
چرا الان بخریم و بعدا پرداخت کنیم؟
به گزارش روابط عمومی اسنپپی، BNPL یا «الان بخر بعدا پرداخت کن» از روشهای مطرح و پرطرفدار خرید اعتباری در دنیاست که در چندسال گذشته در ایران نیز مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.
طبق آمار وبسایت «جونیپر ریسرچ»، تعداد کاربران استفادهکننده از خدمات BNPL در سراسر جهان که تا سال ۲۰۲۲ میلادی۳۶۰ میلیون نفر بوده است، با افزایشی بالغ بر ۱۵۷ درصد تا سال ۲۰۲۷ میلادی، به بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر خواهد رسید. امکان خرید اعتباری و اقساطی کالاها، از خدماتی است که معمولا در اقتصادهای تورمی روشی بهصرفه برای خرید به حساب میآید. در چند سال گذشته نیز شرکتهای مختلفی به ارائه راهکارهای سرویس BNPL و یا مشابه آن به کاربران ایرانی روی آوردهاند.
معرفی سرویس اعتباری اسنپ
سرویس اعتباری اسنپ یا «اسنپپی» به عنوان اولین ارائهدهندهی مدل جهانی BNPL در ایران از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را شروع کرد و اولین محصول این شرکت در حوزه BNPL اعتبار ماهانه بود که در دیماه همان سال برای اولین بار به کاربران ارائه شد. یکی دیگر از سرویسهای این مجموعه با عنوان «اعتبار اقساطی» نیز از تیرماه ۱۴۰۱ به کاربران عرضه شد.
سرویس اعتبار اقساطی اسنپپی در حال حاضر دارای سقف اعتبار ۲۰ میلیون تومان است. تاکنون این سرویس در دسترس بیش از ۱۲ میلیون کاربر قرار گرفته است.
source