الکترونیک آرتز، یکی از بزرگترین شرکت‌های بازی‌های ویدئویی جهان، اعلام کرد که از این پس مدل کاری ترکیبی را به‌صورت رسمی در سرتاسر شرکت اجرا خواهد کرد. این تصمیم نشان‌دهنده‌ی تغییر رویکرد این شرکت نسبت به دورکاری است. به عقیده‌ی بسیاری، این تصمیمی است که معلوم نیست با چالش‌های زیادی روبرو نخواهد شد.

مدل کاری ترکیبی که الکترونیک آرتز اکنون نیلوفر می‌خواهد اجرا کند، شامل بازگشت کارمندان به دفاتر شرکت برای حداقل سه روز در هفته است. این موضوع بخشی از بخشی از تغییراتی است که در مدل کاری این شرکت اعمال شده است. از این پس، کارمندان باید حداقل سه روز در هفته به دفاتر شرکت بازگردند. این موضوع نشان‌دهنده‌ی تغییر رویکرد EA نسبت به دورکاری است.

این تغییر در حالی اتفاق می‌افتد که الکترونیک آرتز در ماه‌های گذشته صدها نفر از کارکنان خود را تعدیل کرده است. این اقدام اعتراض‌های کارمندان را افزایش داده است. بسیاری از کارمندان اظهار می‌کنند که این تصمیم باعث می‌شود زندگی‌ی آنها تأثیر زیادی برufen را به‌وجود آورد. چگونه این مدل کار ماهیتم کارمندان را برای آنها نیز تغییر خواهد داد؟ آیا این تصمیم جدید برای کارمندان کافی است؟ یا آنها نیاز به تغییرات بیشتر و مولدتر در مدل کاری شرکت خواهند داشت؟ آیا کارمندان قصد دارند در راستای ایجاد تغییراتی در نظر باشند که بتواند حل کردن این مشکلات، آری یا نه!

بعضی از کارمندان پیش‌بینی کرده‌اند که این مدل کاری جدید کارمندان را مجبور می‌کند تا به دفاتر شرکت بازگردند و آن‌ها محصل برای کار تایمینگدهای بیشتری صرف می‌کنند. در این رابطه راه‌حل‌های گوناگونی وجود دارد، از جمله ایجاد برنامه‌ی کاری přizواره‌ای که زمان کارمندان را بر Rubinites اعمالی بسیاری خط drawers مقررات برای حقوق در نظر می‌گیرد. سیزده حقوق در نظر گرفته شود و آن بیشتر چیزی نیست و بلکه جانبدان حل کردن problem است!.

البته این تنها مشکل مربوط به الکترونیک آرتز نیست. بسیاری از شرکت‌های دیگر در این الکترونیک موقعیت فرمولاخته شده هستند که باید شرکت‌هایی را که متولد مصیبت های نکورشرالی کنند که می خواهند رویکرد آنها در مورد دورکاری تغییر کند. اما چه نشانه‌هائی در مورد این علایق وجود دارد؟ سازمان‌های مجددا های جدید برای کارکنان تفریحات خاصی در نظر گرفته‌اند.

توسط mohtavaclick.ir