**انویدیا برتری خود را در زمینۀ گرافیک گیمینگ با DLSS 4 افزایش میدهد**
انویدیا برتری خود را در زمینۀ گرافیک گیمینگ با آخرین فناوری خود، DLSS 4، محکم تر نشان میدهد. این شرکت خود را به عنوان سریعترین فناوری گیمینگ تاریخ در این زمینه شناخته است. ازنظر سرعت پذیرش، فناوری DLSS 4 از ضعفهای پیشین خود اجتناب کرده است و اجازه میدهد بازیها با بیشترین کیفیت و سرعت ممکن، بتوانند از این ویژگی استفاده کنند.
**کیفیت و سرعت گرافیک بازیها با DLSS 4**
پشتیبانی از DLSS 4 بههمراه Path Tracing در بازی DOOM: The Dark Ages در ماه ژوئن، نشاندهندۀ پیشرفت و نوآوری انویدیا در این زمینه است. فناوری DLSS 4 میتواند کیفیت و سرعت بازیها را به حداکثر برساند. با اینکه این فناوری در ابتدا برای ۷۵ بازی قابل استفاده بود، اما در حال حاضر پشتیبانی از بیش از ۱۲۵ بازی و اپلیکیشن را دارد.
**راهاندازی جدید برای گیمینگ با گرافیک بالا**
رشد اضافی در حمایت از DLSS 4 در هفتههای آینده، گیمرها را تحسین میکند. انویدیا در اختیار قرار میدهد که ۱۰ بازی دیگر از جمله Crimson Desert و F1 25 و FBC Firebreak و Inzoi و Motiram و Mindseye و Portal with RTX و Roadcraft و Splitgate 2 و Wuchang 2: Fallen Feathers را بهزودی پشتیبانی از DLSS 4 را آغاز میکنند.
**میتوانید از زمینۀ گرافیک بازیها با DLSS 4 آگاه شوید؟**
بهطور صریح، بزرگترین اهمیت این فناوری، اطمینان از هماهنگی سیستمهای بازی قدرتمند است. وقتی یک بازی با DLSS 4 پشتیبانی میکند، میتوانید بهراحتی از FEATURES برتر آن بهرهمند شوید. با برقراری هماهنگی در فرایندهای بازی، تجربه یکپارچهای را ایجاد میکند.
**انویدیا برتری خود را در زمینۀ گرافیک گیمینگ با DLSS 4 محکمتر نشان میدهد**
آنچه برتری انویدیا را در زمینۀ گرافیک گیمینگ نشان میدهد این است که فناوری DLSS 4 سریعترین فناوری گیمینگ تاریخ در این زمینه است. برای ایجاد سطوح جدید کیفیت گرافیکی و تجربه یکپارچه گیمینگ، قصد انویدیا است که هماکنون و در آینده، برتری خود را بیشتر Demonstrate کند.
**سوال حیاتی:** چگونه شرکتهای توزیع گیمها میتوانند از DLSS 4 پشتیبانی کنند؟