در یک جلسه مهم و بحثبرانگیز شورای عالی انقلاب فرهنگی، موضوع حکمرانی آموزش و پرورش در حوزه فناوری پیشرو، بهویژه هوش مصنوعی، مورد بررسی قرار گرفت. این موضوع مهم توجه کامل اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی را به خود جلب کرد و بر ضرورت تسریع در ارائه نسخه نهایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای تصویب، تأکید کردند.
جلسهای که با حضور مسعود پزشکیان، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، منجر به بررسی چند موضوع مهم در سطح آموزشی کشور شد. اعضای شورا بر ضرورت ارتقای کیفیت آموزش تأکید کردند و تصاحب شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، هدف اصلی همه آنها بود. همچنین موضوع ارتقای سطح حرفهای معلمان در دستور کار قرار داشت و شورای عالی انقلاب فرهنگی، برنامهای برای شناسایی معلمان الگو و ارتقای سطح حرفهای سایر معلمان به این تراز، تدوین و اجرا کرد.
برخی از در گذر تاریخ، ادغام فناوری هوش مصنوعی با آموزشی، راهکاری بالقوه برای پیشرفت نظام آموزشی باشد. از آنجایی که پدیدههای دیجیتال به مسایل تولید، پردازش و مبادله اطلاعات اضافه میکند، میتوانست این مغز مصنوعی در بخش های مختلف زندگی و تحصیل نهادینه شده باشد. نظام آموزشی میتواند از چارچوبهای یادگیری مصنوعی به علاوه مدیران مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کند. با ایجاد این tür infrastruktur، همزةイヤný, روند معمول اثر بخشی teachers قابل توجه است.
برخی از خروجیهای این جلسه رامین جهانگیری، رئیس جمهور، همچنین موضوع توسعه عدالت آموزشی را مورد بحث قرار داد. استفاده از مشارکت مردم و مدیریت رئیس جمهور برای حذف محرومیت از فضاهای آموزشی، گام مهمی در این راه به شمار میرود. پیشرفت عدالت آموزشی میتواند در انحصار حوزه فناوری باز نماند و به تمامی سطوح حاکمیت نیاز خواهد داشت.
لذا، ممکن است از سیستم های یادگیری مصنوعی برای معلمان نیز استفاده شود. با طراحی این نوع آموزشی بر مبنای آموختگی، از مزایای نهفته در پدیده دیجیتال میتوان استفاد کرد. با این روش، هر چه بیشتر در مسیر پیشرفت آموزشی بودنتان پیش رفته باشید، از آنجایی که مسیر استقلال، عدالت و اقتصاد شما مدنظر خواهد بود.