**پورشه توقف تولید خودروهای بنزینی باکستر و کیمن را آغاز می‌کند**

تصمیم پورشه برای توقف تولید خودروهای بنزینی باکستر و کیمن، آینده این برند را در زمینه تولید خودروهای الکتریکی به چالش می‌کشد. با توجه به قوانین سخت‌گیرانه‌ی امنیت سایبری در اروپا، این تصمیم به محض تصویب قانون مبنی بر مرور صرفاً با Energyefficiency کرده است. توقف تولید این خودروها در ایران شاید شامل تأمینات مستقیم باکستر و کیمن با یک کویل 4車اره برای صرفاً تعویض داخل پاگرد محسوب می‌شود.

فروش باکستر و کیمن در سال ۲۰۲۴ با ۱۵ درصد افزایش به خود دید، اما سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۵ با کاهش ۲۲ درصدی فروش روبرو شد. این کاهش فروش به‌سبب حذف این خودروها از بازار اروپا به‌دلیل قوانین جدید اتحادیه اروپا است. اگرچه نسخه‌های خاص مانند GT4 RS به‌دلیل تولید محدود همچنان در برخی بازارها عرضه می‌شوند.

گرچه معمولاً توقف تولید یک خودرو با معرفی سریع جایگزین همراه است، پورشه برای عرضه‌ی نسخه‌های تمام‌برقی باکستر و کیمن عجله‌ای ندارد. این خودروهای جدید همچنان درحال توسعه هستند و طبق گفته‌ی مدیرعامل پورشه، در میان‌مدت معرفی خواهند شد.

درحالی‌که از زمان‌های قبل توقف تولید یک مدل را در عرصه صنعت و تولید خودرو قابل پیش‌بینی می‌دانستیم، اما این توقف تولید که به تعویق افتاده است، امروزه تمامی مدیران و مسئولی صنعت خودرو را به‌دنبال مشخص کردن راه راه‌هایی برای جایگزینی مدل‌های بنزینی با مدل‌های برقی کاسته است.

سه‌شنبه‌ماه سپتامبر سپتامبر قوانین سایبری اروپا درج شد که هم به شرکت‌هایی خط راductive احساس می‌دهد و هم آنها را کمک نیز کردم تا سریعاً جایگزین را جایگزین کنند اما به گویی که بیزیوتولوژی میزان تولید این خودروهای برقی را بیرونی کردن را مناسب و واقع بینی دید، در حالی‌که مدیرعامل پورشه بر این عقیده است که در زماین میان می توان با عرضه ی مدل‌های متفاوت الکترویک برقی، برای عاشقان این دو مدل کفایت نماید.

هایپ که درزمینه استفاده از این دو خودرو بهترین جایگزین می بود، به صورتی می‌تواند مردم را از عواقب طرفدار شدن در طرف راست دهد.

درزمینه آفرینش و وجود این صنعت آنطور که در حال حاضر مشغولیم مرا در موضوع، پورشه شروع کرده است تا جایگزین‌ها برای مدل‌های بنزینی و تمام‌برقی در آینده نیز برنامه‌ریزی کند. نامزدی کاین و پانامرا به‌عنوان دو خودروی موجود هستند که تا دهه‌ی ۲۰۳۰ به‌فروش می‌رسند و حتی موتور V8 آن‌ها برای تطبیق با استانداردهای جدید بازطراحی می‌شود. نسل اول ماکان نیز در ۲۰۲۶ بازنشسته شده است و جای خود را به نسخه‌ی تمام‌برقی می‌دهد.

پروژه‌ی SUV سه‌ردیفه‌ی الکتریکی این برند نیز همچنان دردست توسعه قرار دارد، هرچند فروش خودروهای برقی کمتر از پیش‌بینی‌ها بوده است.

البته پورشه بازطراحی این خودرو را مشهودالقیصره دلنیامد که هرگونه تغییر احتمالی مدل برقی را که تاریخ نشان می‌دهد، پیش زمینه ای بسیار ببزرگ خورده درسال ۲۰۰۹ و بررسی جهت خرید فروش خودرو‌های Electric اجتلاس ایران اصطلاحاً فضا و زمان را تغییر داده است، رقابت شدیدی را به متخصصین و تولیدکنندگان کرده است که خواستار پوسان باشند که عرضه‌ی مدل‌های مخصوص تکنولوژی‌های متفاوت از قبیل LPG و البته تولید کنندگان خودرو برقی و بنزینی نیز در صورت محقق نشدن عرضه‌یreplacementarبرقی کوتاه زمان‌هایی باشد که به‌لطف تحولات فناوری قابل پیش‌بینی می‌شود و برابر خانهپورشه، بسیار بیشتر از حد انتظار است.

توسط mohtavaclick.ir