بيامو با.delay بعد از انتظار زیاد، تصاوير رسمي مدل M2 CS مدل 2026 را منتشر کرده است. اين مدل، نسخه ارتقا یافته اي از خط M2 است و قرار است در کوتاهي به طور کامل رونمايي شود.
بيامو M2 CS از سپر جلوي جديد با ورودی هوای بزرگتر، اسپویلر عقب داکتیل و رینگهای طلایی مخصوص مدل CS استفاده ميکند. علاوه بر اين، کاليپرهای ترمز قرمز رنگ و رنگ بدنه خاکستری مات، ظاهر تهاجمی و اسپرت به خودرو بخشیدهاند.
امروزه فقط یک تصویر از کابین M2 CS منتشر شده است که صندلیهای سطلی، نشان CS و تزئینات قرمز را نشان میدهد. این ترکیب حس اسپرت بودن را تقویت میکند.
اگرچه هنوز مشخصات فنی رسمی مدل 2026 بیامو M2 CS منتشر نشده است، اما شایعات از وجود موتور 6 سیلندر توربوشارژ با توان 518 اسب بخار خبر میدهند. این مدل برخلاف M3 CS و M4 CS، همچنان دیفرانسیل عقب باقی مانده است و به احتمال زیاد فقط با گیربکس اتوماتیک عرضه خواهد شد.
بیامو قرار است در هفتهی آینده اطلاعات کامل M2 CS را منتشر کند. طرفداران سری M باید منتظر بمانند تا مشخص شود آیا این مدل جدید انتظارات بالای آنها را برآورده خواهد کرد یا خیر.
بيش از هرچيز، از اين مدل انتظار میرود که همچون مدلهای قبلی بیامو، ايران را ترك نکند و به کشورمان عرضه شود. پررنگتر شدن مدل CS و تعامل بيامو با بازار خودرو ایران، شيوه جدیدی از عرضه خودروهای اسپرت در ايران به وجود آورده است.
از طرفی، راهکارهای موجود برای ارتقاء محصولات بیامو در ایران، گویای نقشه راه این برند برای دستیابی به سهم بازار بالاتر است. بيامو از استراتژی مشابهی در سراسر جهان استفاده کرده است و موفقیت این برند در بازار کشورهای محور غرب و شمال اروپا، از خود نشان میدهد که هر گونه مشکلی در دستیابی به سهم بازار بالاتر در ایران غیر علمی و درهای بسته زدن به بازار به هر دلیلی، در این مسیری از پیش پيش بينی شده است.
از این رو انتظار میرود با توجه به شروع رونمایی این برند از محصولات با دانش فنی بدون محدودیت، اما با همان طراحی انجام شده در بازار جهانی و پوشش كامل آن در سطح جهانی، مخصوصاً از نظر سبد محصولات و مشخصات، سهم بازار این برند در ایران هم افزون شود.
با این وجود، مشکلات نامیمون موجود در موضوع عرضه خودروهای لوکس مانند روتینهای طولانی زمان سفارش گذاری، عرضه انحصاری در تعداد چند تایی و …. که حداقل تا سال گذشته برای models مختلف توسط توليد کنندگان برند لوکس بيامو، با خود را بعنوان مشكلات سازگار در ساختار چلاپایی آن قلمداد مي شد، اما اکنون باوجود چالشی و رقابتی بازار در حال حاضر کمتر قابل دفاع و رافع هستند.
از این رو راهبرد آزاد کردن باطری ها و فراهم کردن توان بیشتر روزنامه نيازسنجی برای تاکسي شرکت به کشورهای اروپایی مختلف از جمله کشور سوئیس یکی از راهبردهای موثر و سازنده آنها براي توسعه حضور در بازار این کشور خواهد بود.
بيامو یکی از برندهای که اخیراً وجود آنها را در بازار ايران خبر کرده است. قرار است اين مدل جديد را همراه با مشخصات کامل در هفته ي آينده معرفی کنند. پس از رونمايي بيامو در بازار ايران، از ابتدا تا کنون، همه كاربران و وبلاگ نويسران مربوط به خودروهاي لوکس این کشور به یادشان این جمله خواهد بود که بیامو امروز هم مگر کجاست؟