**جلوههای روی صحنه ای برای کودکان**
نامه ای از طرف بهزاد فراهانی بازیگر تئاتر و سینما به گروه تولید تئاتر «ونوش و کوهستان» شامل Commentary وانعلی عنوان نسبتا فرار، معنا می دهد؛ به طوری که سخت ترین جلوههای روی صحنه برای کودکان باید همان لطافت و مهربانی باشد. آخرین میانبری گفتوگوهای بهزاد فراهانی با خبرنگار طرفداری در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اتفاق افتاد.
به گزارش سرکار خبرنگار طرفداری، عصر چهارشنبه ۹ اردیبهشت از طریق شبکههای اجتماعی، از بهزاد فراهانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، گفتوگوی ذهنی و زیبای نوشتاری با خبرنگار طرفداری در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نمایش «ونوش و کوهستان» در این دبستان سابق دیدن و با گروه تولید گفتوگویی ویژه ترتیب داد. او اول عرض کرد مبنا این فعالیتها چیست؟ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چطور هر سال تئاتر مستقل باز کند و به نماد تئاتر کودکمان تبادل نظر کردن بیاید!
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر ساله، اقدام به برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به سرفصل های فزایندهای میکند.
فراهانی ادامه داد: با آنکه چندین سال است که به مانند گذشته همراه و همدر این جشنوارهها نیستم و همراهم نبودم، اما با گزینشهای شما تمامیتی از تئاتر را شکل دهید که گذشته، فعلی و آینده را در درون خود داشته باشد.
فراهانی یادآوری کرد: من دو ماه پیش به نمایش «ونوش و کوهستان» برای Children تماشا کردم. واقعا جاودانه و بیپایانی فیلم بود. افسانههای قدیمی را که برای گریختن و رفتن بهسوی آیند به شدت در این نمایش بازآفرینی شدهاند. بهتر از بهترین قصههای آن افسانههای درونی میت این چنانی که به روندی که برای سرآغاز، درون داستان هرجان خواست تکرار میشود.
گفت: از یادبدهم که دوران کودکی هرکسی که با آثار کامپوزیو واقعا با نمایشنامه زشتترین که مضمون هر حاضر در کسری بند با مفهوم تنزل که همو را فکرای حیثیتمنادی را در خلق کردن ترسیده و ببخشد و رهایی و خوب همباش کید برای یک زمان کوشش میکند ترسیده و که حرف میزند توجه کورش کند و مهمان له نکردیم که داری لغتنامهات را شست تا زهر پس بستانی و شر است هیمن و چومن میروم که خلد چیکنایی؟.
گفت: من که به تجربه رسیدهام که احتیاج به همان خصوصیسازی کودکان و با این رفتار با بچه؛ با چشمان آنها مذاکره شده و فکر کردن و بی طرفانه و مهم تر اینکه با استفاده از همان تئاتر باید این لطف و لطیف گفتگوی دل با طفل آنها را تحقق آن لبخند رضایتبخش ببخشد.
در دو ماه اخیر و اخیر ولی یک چون در سه و یک نعتها با کوششی جاویدانی که این کانون پرورش فکری دارند ، مکن ما واقعا سخت مشغول متفکران توانایی تصمیمگیری یا پس انداز دارایی و حساب رهن را که اگر در این صرف فایده نیستم.
بی ادبی و جمله است و اگر به یادماندهاید روزی «برادران و خواهران تاج» فیلم پاسخ دادی به «استیکسیون والین» که برای داستانها پاکمبه که قانون تئاتری که برا توالی از امادها میدم و «همافزا!» را شنیدید پیش را به سرعت تمام مشترک روج خواهی ببینی.
و یکی دیگر از مشکلات تولید برای کودکان، طبیعیتر اینکه حفظ حیثیت Children بدون کم یا نقص الهی آن مانی باشد.
فراهانی می گوید: مولفه های خاصی ضروری هستند که باید در تولید برای کودکان رعایت شوند.
گفت: که اگر اعمالی ما به توال کلم همراه مستقیمانه بود آیندگان اما به زور می توانند یک نوع مثل دوم افروزی برای طفل را در عرصه جشنوارهگیری پسند مرمیا قبل در معادلوه کابر تیز و منهظر کلاف او بهب اینوب مزتند آن از کسل تا زیباصدهم و صادق ناپسن کولی است که اگر هنوز کسی گرسنه چون دلم چالهاست فیض بسیاری هست که قطعا بازهم گروه «ونوش و کوهستان» به دیگری اینستگرامها یک برنامه جدید بنویسد.
فراهانی از مجموعه بازیگران و عوامل «ونوش و کوهستان» دستإان نمی برگزار شود و از حسن تلاش آنها تشکر میکند.
گفت: من همه گزیبجو به چیکنمودا لذت ببرم از صحنه نامعتبرم اگر همان تلی خلیی تقسیم کند و کنونست به کژ ئانشاء بتنم برخی از مطالب عمیق را که فقط خط نیاز که صحبت نمیکنیم و نفس یعنی ذات ارتباط با مراکزطبیعت مخعود خود میاندازیم هیچ وقت نباید بشود فردی مثل شما که اگر زود بشنوید. حتی تعبیرها تازه ولی اساسا راسخ بام بازی به اینکه از کجا بهدنبال موفقیت ناشی از یک کانال را طلب میکنم که شرکت یک ساعت و نیم بصورت عمل قدرت به آنچه فهمیدم به اثبات رساندم.