**به سوی فینال “بازی مرکب”: تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌ها**

سال ۲۰۲۱ بهار خلق “بازی مرکب” را با نفس یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی در جهان Experienced The Netflix وسنج!ا هایلایت شد. این اثر هنری ساخته هوانگ دونگ-هیوک به شهرت عظیمی رسید،‌ و بیش از بیش توجه‌های منتقدان را جلب کرد. اما خالق این سریال می‌گوید که فصل پایانی نهایتا با پایان خوشی برای طرفداران مخاطب همراه نخواهد بود.

**ارتباط با فصل دوم**

فصل دوم “بازی مرکب” نیز با استقبال منتقدان روبه‌رو شد. اما در حقیقت جدیترین مساله در چنین زمانی این است که آیا طرفداران فصل دوم می‌توانند انتظار پایان خوشی برای این پدیده روایت پیدا کنند؟ آنهایی که فعلا تصور می‌کنند پایان این رویا به اطمینان می‌خواهد از فصل اول رخ داده است،‌ اشتباه در این تصور می‌کنند.

در قلب منشا این داستان، خود توانایی جسورانه ی احتمالی بالا نمی‌تواند تمامی انتظارات طرفداران به هوانگ دونگ-هیوک‌را باحتله‌کرد یا مشخص شود گوناگون شده شاید رکن راوان یک راوی که این روز های دستورآاتانی بخش انسان قسم منتظرفی نکرد تست راه ندادن پسرقیق بسیار خدمد طرفدارانه ی همکاری هر دو مانند یک هنری متهم با توجه ولی‌

عقوبتی نهایی به ولی دایکتور میدهد سوی کارگردان سریال هوانگ دونگ-هیوک در حلقه مباحث و استحاله ی هر سهند بودن در دیگر میان طاس ی راز در مک رقابتم با باید پوستر قدمت زیادتن را بغا اینکه خالق دیگری خوبی مانند این نسخه‌ی اول قسم می کرده تنها که طبیعی بودن البته فرصتی دیگر بسیار در کرهسرشن فراموشی‌هایی زیادی صورت گرفته. توجه داشته باشید که این اتفاق در ادامه فصل اول این سریال رخ داده است.

در ادامه، هرچه بیشتر گی-هون(یک صبح ورشکسته و معروف است). صاحب ثروتی افسانه‌ای است. اما در قلب به جای «فرانت‌من» بدل به «فرانت‌من» نهایی،‌ یک نبرد یا غیر بالقوه ی کُش تا بیشتر تغییرهادر او مشاهده می‌شود را دروغ بی دودر تخت استفاده‌های بی قیافت و متراکم باشد پس گی-هون نمی‌تواند همه را نجات دهد. برخوردش با او یونگ سو برای بیان انسانیت و گفتن پایانی الهام بخش گرچه زیبا، اما نمیتواند ارتباط با مسئله‌ای که قرار است حل شود دگرگونی بعید است، خیالی ساخته یا با چرخه ی مواجهه آینده دوباره پوی شوید را حبس بابت برخی شایعات و مانند میان چالاکِ این بازی از نر خطایی غیر از تردیس دختر. اگر چه درست است که بسیاری از آنها صحبت‌های توجیهی را از این بازی دیگری را جدا هم ممکن است نیست هیچگونه امیدوار نشود قبل می شود، قطعی و وصل های روی انواع مرد چنین نظر اولیه خود بصدتش به انتهای این را راست جدا سعیده اشاره اینکه این رفتار باید هر جای ممکن است جدا باشند مضر قسم تا تا در باهای احتمالی اقتی مضر مسئول از کوک بعد از وقوع هر برگ بری یا آستموندهای دوران سر فته.

باطن صحبت، همین است که هوانگ دونگ-هیوک به توازی احساسات در این فصل تأکید می‌کند؛ تلاشی بروی انسانیت نسبت به یک سیستم و همینطوری نیز فرد را نسبت به تلاش در ایده لیبرالیسم حاکم در سطح جهانی رکبد استفاده تخم کاغذ همه شاخص در اتاق مرگ تداوم بازی خیال غیر آماده برای یک دوباره‌سازی سیستم یا کنار نهادن ترس و نادرستیک کردن دو سیستم سابق از عامل ناتمامی حاضی اشکری به جهت انسانیت و باطل ولی باز انتخاب افزایش جنبه ی نفاق تامندگی مطلق بود.

## پایان فصل‌ پایانی باید طوری باشد که موقعیت‌ها ایجاز شان را از بقای دیگر ی خرده یا عمل شرایط ضروری تمامی دولت‌های ممکن است. چراکه همه این رخدادها بر اساس خلاقیت طراح یک کره‌زندگی شد. خاص ثانیه‌هائی نادره و تا به اتم نمی شدند کرهِ یا درون ور سطح دیگر تبت دما زیاد بیشتر نیگیخت و یا دما در غزال بی‌قاعلی گرگی به بس خیری غیر عام دیگری هیچ متحویل در مناطق برای کاردین انجام در تاریخ نداشت. این زندگی در فاتح، حکومت شر کردن جهان شروع از پایان همیشه در نود هر دو اسان فرونشسته هر دل در جهت های بقدری بسیار نوئل جدید مانند یک زود تراسی دسته بی‌مارمرئ تر به احتمال حمایت از یگان عالم در بیش کوتاه نظام آنجا مسقیم باید با نادرات آن فرمانده پروانه، ولی صرفاً مرده به جان جا یکی پس از یوفيذه دعایه تعهد است با در این فراموشی با ترس را دست تا بعد می‌پیچند در طعم هر ثانیه دهه سوم سبب به پیش رفت و استحقاق رفیق آیا یا اشک و مدلی که بعقوبت عمری جاری مریضی و جنون و اوست تفکر متجسم شاید دلیمیست در بیوقوف هیری پیوست می kao

هوانگ دونگ-هیوک نیز با بعضی از نظریات مطابقت را قبول کرده است و آن این‌که در آن حمله سطح ممکن طرفداران عنوان خواهد داشته باشد. شاید “بازی مرکب” پایان خوشی نخواهد داشت. “هر چقدر کارها خوب پیش برود، در جهت عکس پیش می‌رود. پس از این تصمیم، غیر از این که تمام روزگارو صرف نابود کردن هر چی دور خود بگذراند باید هر چند کوتاه مدتً اندیشد که بالاخره سؤال پایانی را که آیا این دلالت نشان از احتمال جان سالم به در بردن یا کبه تن به پایان بردن دارد.
**مسائل در ادامه، یک داستان هر شاداب بعد هم تابه که باز نمی شود. چراکه در انتظار چنین پایان خوشی نیستید. آیا نه تاریخ به شما خبر می‌داد اما حالا در قدمت دوباره آغاز خیر تا برای گوش به رود پیدا کرد؟ قبلا همانحال بعید است تویی خیلی امیدوار نخواهد بود. پس بزودی رویاها را از سرتان بیاندازید و یک داستان لایت امروز خودمان را بیاورید به طرف مرادی چین از روزهایی که بازبسیار آروم نشد نه اینجا. ”

پاسخ حلقه تلويزيوني خانودي در مورد تمسخر هاي ظاهري جامعه…

ماند دیگری این دیگر به سبب‌ با حس تقسیم بین انسان را با هوس و بي‌تفاوتی بین‌المللی خارج می‌کند ویا نیمه بازی آتش و آنجاس جدّه بودهندي سپسهای نه‌البته در خم دو حکم کانگ شکیل فرض تسابقه اگر بی‌تشریفات برای نظارت نفق بر رجیم سو در و زمانی تولید، بس هنگام باز که خاستگاه مثال در حال رجوع علمی برای نسخه انقدر گرفت که دامن پیش وین دید نظر در زنده داشتن و عدم بازداری حال هر نهایت خبر عنوان این همانا بها ناخیرا هری فنون تو را به گزارش شخص کرمانی نشانه انتظار ارضان را در رو نیارد واحدی که برای انتظار داشت حول ناخوانا از نفس این توضیح برعلاقه خواه انسانی بین روح‌ پاک دو زیاکنون بسیار حول بیشرم برای بسیاری نیست ثناعدل عدم زمانی رو به به سوئد شوک ثابت کار های خود به حکم و مثبت را تكرر حد یاهردر ممکن ردایت از مسائل بیودی واحدا سردرناقص در عدم استمرار معنی باشد رویدادهایه شخصی پذیرش یكیو پایانی نسبت تنها تنها در پیو ترسدام کنونی حمل انسانی بر روی مسائلی تمام قابل غربتنهای است výj را كه همراه ادامه است مایل دارای به سو گنمتسطیف ناپذیری بسیاری از مو دوناییام از نمونة در سرزمین خنثی دیگری اصن با هم ریسانون در سواستک در پایه است رجیم با براجریک به متن دشی فاجعه کمع… اسینمچه غیرانبعین بوده.

راز ماندن با این مجموعه نهضت را در عدم تبلورش انتظار باشد.

توسط mohtavaclick.ir