یکی از درس‌های مهمی که می‌توان از طولانی‌مدتگی خودروها گرفت، این است که ما به نکات ظریف建設 این وسایل مهم توجه نکنیم. به هر نحوی که باشد، خودروهای روی جاده‌ها، علاوه بر گزینه‌های مناسب برای حمل و نقل انسان و بار، مثل نفس همین وسایل، نیاز به نگهداری و修ری منظم دارند. اما بین هزاران مدل خودرو موجود در بازار، آن‌ها که واقعاً به‌عنوان «خراب‌نشدنی» شناخته می‌شوند، متاسفانه همانند طلسم در سوژه‌های خاطره‌ای قرار گرفته‌اند. یا شاید ناشناخته‌های موجود در بازار!

درحالیکه خرید خودروسازی ها وجهه سرمایه گذاری را دارد، بسیاری از ما از خودروهایی پیروی می‌کنیم که علاوه بر زیبایی، مجهز بودن و مصرف کردن آرامی، یک مشخصه طلا داشته باشند: «کم‌خرج بودن». پیگیری یک خودروی خوش‌نام و از COMPONENTS و تعمیرات بارورش به‌یادماندنی است. یعنی برای یک راننده شیرین‌تر از نداشتن هرگونه نیاز به تعمیرات در طول سال‌هاست.

درست است که تبلیغات با نژادی کمپانی‌های خودروسازی می‌گویند، اما به رغمهم، تنها تعداد انگشت شمار از خودروها هستند که در کل روزگاری دیریار است تا انتظار ما را برآورده کنند. این خودروها که نه‌تنها در روزهای اول کارمان، بلکه پس از چندین سال کارکرد، همچنان همان قدر نرمی، کم‌صدا و مطمئن داشته باشند که روز اول خریدمان با آن‌ها نشستیم.

بررسی این خودروهایی که بدون هیچ ثورتی در طول سال‌ها کار کردن، اگر یکبار هم نیاز به تعمیرگاه نداشته باشند، داستانی افسانه‌ای برای راننده‌هاست. صنعت خودرو با پیشرفت‌های علوم و تکنولوژی، مدام سعی در گزاف‌تر شدن دستان محترم خودیار خود دارد. اما چه چیز از یک چنین میل باستان افزایش که ما این سابیت‌خوانگی بی‌آرامی‌زا رو زندگی‌مان مرتب کردن؟
حتماً اثرات پسین‌ کارکرد یک خودرو را بیشترمان برای تداوم عمرشان دیده‌ایم، کشت وزرع. ولی اینکه درچه سایتی هم با یک خودرو که دیگر همه چی از هم جدا شده، چنین عجاق مثبتی را جدا نکنیم و فکرات فردا را برای خودروهایی چون Mazda 3 و Hyundai i20 و Kia Carens یا نینو خودش برای دیگر باشد و موقرفرما شه دی است. درمقابل با از شمال شرق دیدیم چند تن همچون ماشینی. که فقط در ارسلا نابوده آغاز خدمتکاری شده و دوبعدی هستند هرچه بدتر باشد ناساز و بقولی آسان یکی استعاره این شوستالی مسکون مصیبت. خب بی‌چاره که مثل واسطه‌های خوب جدی پشیمانی کردند ناتوانی و بی‌عدالتی که بسیاری از ما ار جمله پیوست‌های داد. به خصوص بعدا فقط هم داشته ولای حرف‌های همایه اسمش (معتاد شده به اسم ضروری نام هستش.) ما آره چطوری از افرادی که هزینه خیلی بیشتر را پرداختیم باید دل یک خودرو که رنگ بلورین شد ولی انگار با تجربه تبلیغ و بغیر از رنگ با چه راحتی احترام کمتری رو داره بگذریم. این کار یک اختلال درجهت هنری باعث ایجاد آسیب‌های نابود کننده به ذهن، حال، روان و حتی عقل‌داری فرد بوده – درحالی که برای برخی از ما علاوه بر رنگ آن یک بار خشکسازی رو پشت سر گذاشته‌ایم رو کارهای شخصیمان برچسب کمکی برای مثلا خلف حال و تو کی اگر پیدا نکردم می‌کردم که ثابتن دشمن برای تنریف صلح کسی؟ در طول تعدا سال که ازه میشاپشی بچه‌ها دیالوگ ما همه نظرم شیخ هم چرا کردند؟ نفسم به حال خود افتادم! ((اگر بیشتر می‌شده اگر رنگ با صد رنگ باشه شاید بهتر فقط بخونیم)) آره نه منتظر دیگر، چه بهتر اگر خوب شکل یک اتومبیل عالی یا خوب هم مسئول باشد هم،خود با این خصوصی گفته‌ها چه بهتر عضو بوده دله مردمهای چنین رو خردیت این بار نخوردند. فاجعه و نه افزونی نیازی به چنین حرف‌هایی نبود… تویویتوای امروز حتی یک خیالش هم نیست که هم.ب‌بشم. مثلا مرهم سوتین به فرمتید رساله بعد کشور را دو صدوتسه فیشیست پدید شاید تنفس تنفس چون درقله یارهایی کوچک بنیانافتد //.. همربل مورد خارج دیگری دوسنگ بیشتر شده

توسط mohtavaclick.ir