نیسان از نسل جدید سیستم پیشرانهی e-POWER رونمایی کرد
نیسان قشقایی 2026 با پیشرانهی e-POWER که جزء نسل جدید سیستمهای پیشرانهی e-POWER است، به معرفی خودروی برقی کاملاً تعاملی در سطح بازار اروپا نزدیک میشود. در حال حاضر، از توزیع اولیه، توقف نمونههای خودروی در حال تولید یا توقف تولید زمانبندی شده برای والنو 2025 یا وبلیوتی و المنتس مورد انتظار است. برای سال 2026 انتظار میرود که نیسان همانند اجداد و نسلها پیشروندههای پیشرانهی e-POWER در برنامههای خود قرار داشته باشد.
نیسان قشقایی 2026 با پیشرانهی e-POWER از باقی خودروهای برقی تفاوتی ندارد، از آنجایی که مالک آنها یک موتور برقی است. با این حال، با این امید که تا مارس 2025 همه اجزای اصلی، بههمراه موتور برقی، ژنراتور، اینورتر و سیستم انتقال قدرت در یک ماژول بهطور یکپارچه عرضه شود. نسل های قبلی با فناوری نسبت تراکم متغیر طراحی شده اند، با این کار انتظار می رود که مهندسان نیسان پیشرانه ای کاملا جدید با هرودسی جذب ساخته تا موتور در دور پایین فعالیت نماید، اما در نیسان قشقایی 2026 این فناوری کنار گذاشته شده است.
نیسان امیدوار است که با تحرک سریعتر، شتابگیری بیوقفه و بدون تعویض دنده در نیسان قشقایی 2026 ، تجربه ای مسری شبیه به رانندگی با خودروی برقی را فراهم کند.
البته نیسان بدنبال بیشتر 锐性 چهارچسب برای به جلب نظر کاربران مقصد است. در این система ، پیشرانهیبنزینی بهکار میرود تا انرژی را در مورد مناسب برای تولید برق به حرکت درآورد. به طبع استفاده از پیشرانه صرفا برای تولید برق در سامانه های خود را به سطح تانیا نتاره می دهد. بعلاوه از ورود خودرو به جزئی دیگر از اتومبیل استفاده می کند.